REBOOT HUNGARY WEBINÁRIUM SOROZAT: Kurucz Imre letölthető előadása

2020. április 16-án a Digitális Akadémia Reboot Webináriumának keretében Kurucz Imre nyitóelőadásában a koronavírus hatására megfigyelhető fogyaszásbeli változásokról beszélt. A prezentációjában bemutatott kutatási eredmények alapjául az NRC által készített online lakossági felmérés eredményei szolgáltak.


Mitől tartunk leginkább?
Ki hogyan éli meg a helyzetet a koronavírus kapcsán?
Hogyan változnak a vásárlási és fizetési szokások?
Miből veszünk többet?
Meddig tart várhatóan a lakosság szerint a koronavírus-járvány?

Egy 18-59 év közöttiek körében végzett friss online kutatás eredményei

fogyasztás

Kurucz Imre nyitóelőadása rövid regisztrációt követően itt letölthető:


REBOOT Webinárium részvétel információk, regisztráció
Még több letölthető prezentáció: Kurucz Imre előadása a Social Media 2020 Konferencián

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Hatékonyak a non-spot hirdetések

Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.