REBOOT HUNGARY WEBINÁRIUM SOROZAT: Kurucz Imre letölthető előadása

2020. április 16-án a Digitális Akadémia Reboot Webináriumának keretében Kurucz Imre nyitóelőadásában a koronavírus hatására megfigyelhető fogyaszásbeli változásokról beszélt. A prezentációjában bemutatott kutatási eredmények alapjául az NRC által készített online lakossági felmérés eredményei szolgáltak.


Mitől tartunk leginkább?
Ki hogyan éli meg a helyzetet a koronavírus kapcsán?
Hogyan változnak a vásárlási és fizetési szokások?
Miből veszünk többet?
Meddig tart várhatóan a lakosság szerint a koronavírus-járvány?

Egy 18-59 év közöttiek körében végzett friss online kutatás eredményei

fogyasztás

Kurucz Imre nyitóelőadása rövid regisztrációt követően itt letölthető:


REBOOT Webinárium részvétel információk, regisztráció
Még több letölthető prezentáció: Kurucz Imre előadása a Social Media 2020 Konferencián

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
|

Instant Marketing Research

Összefoglaló 2018.02.01-2019.01.31 közti időszakról Az NRC Kft. 2018.február 1-én megkezdte az Instant Marketing Research (röviden: IMR) szoftver létrehozását. A projekt kezdetekor a projektben résztvevő

Ajándékok a netről

  Kényelmesebb, általában olcsóbb, és a problémák ellenére is kevésbé stresszes az interneten megvenni a karácsonyi ajándékokat, mint járni a zsúfolt üzleteket – legalábbis