REBOOT HUNGARY WEBINÁRIUM SOROZAT: Kurucz Imre letölthető előadása

2020. április 16-án a Digitális Akadémia Reboot Webináriumának keretében Kurucz Imre nyitóelőadásában a koronavírus hatására megfigyelhető fogyaszásbeli változásokról beszélt. A prezentációjában bemutatott kutatási eredmények alapjául az NRC által készített online lakossági felmérés eredményei szolgáltak.


Mitől tartunk leginkább?
Ki hogyan éli meg a helyzetet a koronavírus kapcsán?
Hogyan változnak a vásárlási és fizetési szokások?
Miből veszünk többet?
Meddig tart várhatóan a lakosság szerint a koronavírus-járvány?

Egy 18-59 év közöttiek körében végzett friss online kutatás eredményei

fogyasztás

Kurucz Imre nyitóelőadása rövid regisztrációt követően itt letölthető:


REBOOT Webinárium részvétel információk, regisztráció
Még több letölthető prezentáció: Kurucz Imre előadása a Social Media 2020 Konferencián

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Mire jó a világháló?

Az NRC Piackutató – a TNS-sel közösen – 2008 első félévében is vizsgálta a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, online és offline médiahasználatát,

A vizes sportokat támogatnák az internetezők

Bár az internetezők 62 százaléka csalódott a magyar olimpiai csapat pekingi eredményei miatt, mégis többen vannak azok, akik végeredményben elégedettek a magyar sportolók teljesítményével,

Internetpenetráció 2008 első félév

Fél év alatt 5 százalékpontot nőtt a 15-69 éves hazai lakosságon belül az internetezők aránya, így 2008 első félévében 46 százalékos az internetpenetráció –

|

Behálózott média

Az internetezők több mint fele legalább egy napilapot rendszeresen olvas. A napilapok közül a Blikk és az ingyenes Metro a legnépszerűbb: előbbit 22, utóbbit