REBOOT HUNGARY WEBINÁRIUM SOROZAT: Kurucz Imre letölthető előadása

2020. április 16-án a Digitális Akadémia Reboot Webináriumának keretében Kurucz Imre nyitóelőadásában a koronavírus hatására megfigyelhető fogyaszásbeli változásokról beszélt. A prezentációjában bemutatott kutatási eredmények alapjául az NRC által készített online lakossági felmérés eredményei szolgáltak.


Mitől tartunk leginkább?
Ki hogyan éli meg a helyzetet a koronavírus kapcsán?
Hogyan változnak a vásárlási és fizetési szokások?
Miből veszünk többet?
Meddig tart várhatóan a lakosság szerint a koronavírus-járvány?

Egy 18-59 év közöttiek körében végzett friss online kutatás eredményei


Kurucz Imre nyitóelőadása rövid regisztrációt követően itt letölthető:


REBOOT Webinárium részvétel információk, regisztráció
Még több letölthető prezentáció: Kurucz Imre előadása a Social Media 2020 Konferencián

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Digitalizálódnak a játszóterek

Hiánypótló felmérést végzett az NRC Piackutató, amikor megvizsgálta a gyerekek internetezési szokásait. A VMRkids 2007 kutatás eredményeiből többek közt kiderült, hogy már a 6

Vásárlás az interneten 2007

Napjainkban az internetet nem pusztán szórakozásra használjuk, hanem egyre nagyobb jelentősége van az internet hasznos funkcióinak is. Rohanó világunkban mindannyian igyekszünk a lehető leggyorsabb

|

Tudatos vásárlók az internetezők

Tíz internetezőből kilenc használja a világhálót arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az adott termékről, szolgáltatásról, összehasonlítsa a különböző gyártók, forgalmazók kínálatát, és ez alapján

Védjük meg stratégiai cégeinket

Az NRC Piackutató Kft. reprezentatív kutatásából kiderül, hogy a magyar 18-45 év közötti, AB státuszú és gépjárművel rendelkező lakosság túlnyomó többsége, 85 százaléka nem

hu_HUHU