2020. február 20-án kerül megrendezésre a Social Media 2020 Konferencia, melyen az NRC is képviselteti magát:
„AZ X, AZ Y ÉS A Z GENERÁCIÓ SOCIAL MÉDIA FOGYASZTÁSI SZOKÁSAI” (előadó: Kurucz Imre)

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az okosotthon-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet of Things-zel (IoT), az eljövendő
A személyi kölcsönt hirdető számos TV reklám és plakát közepette csábítóvá válhat a gondolata egy új autónak, mosógépnek vagy a rég áhított konyhafelújításnak, mégis
Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó
Bármennyire is úgy tűnik, a fenti mondat nem elírás – a Media Hungary szervezői valóban ezt a címet adták meg nekünk ahhoz az exkluzív