2020. február 20-án kerül megrendezésre a Social Media 2020 Konferencia, melyen az NRC is képviselteti magát:
„AZ X, AZ Y ÉS A Z GENERÁCIÓ SOCIAL MÉDIA FOGYASZTÁSI SZOKÁSAI” (előadó: Kurucz Imre)

Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Serfőző Lilivel és Torma Csillával. Serfőző Lili NRC Marketingkutató, tanácsadó 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Alapvetően minden
Ma már minden második hazai internetező mondhatja el magáról azt, hogy van valamilyen kütyüje. Míg 2013 első negyedévére az okostelefont birtoklók aránya elérte a
A pálinka a legnépszerűbb tömény ital a fiatalok körében, hiszen a 18–49 éves hazai lakosság 59%-a fogyasztja valamilyen rendszerességgel. A fogyasztás évről évre nő,
Igyekszünk mindenhol teret engedni az online kutatásnak Kőszegi András interjúja Ferenczhalmy Bálinttal. Ferenczhalmy Bálint jelenlegi feladata az OTP Bank piackutatási tevékenységének szakmai irányítása. Ennek