2020. február 20-án kerül megrendezésre a Social Media 2020 Konferencia, melyen az NRC is képviselteti magát:
„AZ X, AZ Y ÉS A Z GENERÁCIÓ SOCIAL MÉDIA FOGYASZTÁSI SZOKÁSAI” (előadó: Kurucz Imre)

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Molnár Judittal és Fedor Mariannal. Molnár Judit NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Nincs kedvenc évszakom, inkább
Innováció a piackutatásban Az információra egyre inkább szüksége van azoknak a vállalatoknak, akik versenyben akarnak maradni. A piackutatásnak fel kell vennie a ritmust és
Havi egyszeri ATM használat vs QR kódos mobilfizetés Egyre több lehetőség áll rendelkezésre a készpénzen kívül mint fizetési eszköz. Bár úgy tűnik, hogy a
Jelszó használat Az internetező hölgyek közel egyharmada mindössze egy egyszerű szót vagy számsort használ levelezésének védelmére. A férfiak 4%-a viszont a jelszavát sem tudja,