Letölthető prezentáció: a kreatív piacról készült kutatás összefoglalója

Ritkán készülnek kutatások a kreatív piacról, a szektorban dolgozókról.

A Kastner, az NRC és a Kreatív ezért elérkezettnek látták az időt arra, hogy feltérképezzék

  • a hazai freelancerek világát,
  • a szabadúszó lét pozitívumait és negatívumait.

A letölthető tanulmányban képet kaphatnak arról, hogy

  • mik is a legnagyobb pain-pointok a freelancer létben,
  • mi okoz igazi örömet,
  • milyen kihívással küzd egy tapasztaltabb és milyennel egy kevésbé tapasztalt szabadúszó.

Az elemzés rövid regisztráció után letölthető:


Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

2020. év végén sikeresen zárul a Facial Recognition Software fejlesztése

Az NRC által 2018-2020 között fejlesztett szoftver segítéségével pontosabban detektálhatjuk, milyen érzelmi és tudatos reakciókat váltott ki az általuk készített reklámfilm vagy kreatív anyag. De hogyan is működik ez és mik a 2020-as év újdonságai a fejlesztésben? Erről szól összegzésünk.

Home office karanténban||

A pandémia hatása a munkavállalókra

Az NRC 1000 fős, országosan reprezentatív kutatása a munkavállalókról a munkáltatók és döntéshozók számára. Klenovszki János videón megtekinthető és letölthető előadása a Marketing Summit Hungary konferenciáról.