Letölthető prezentáció: a kreatív piacról készült kutatás összefoglalója

Ritkán készülnek kutatások a kreatív piacról, a szektorban dolgozókról.

A Kastner, az NRC és a Kreatív ezért elérkezettnek látták az időt arra, hogy feltérképezzék

  • a hazai freelancerek világát,
  • a szabadúszó lét pozitívumait és negatívumait.

A letölthető tanulmányban képet kaphatnak arról, hogy

  • mik is a legnagyobb pain-pointok a freelancer létben,
  • mi okoz igazi örömet,
  • milyen kihívással küzd egy tapasztaltabb és milyennel egy kevésbé tapasztalt szabadúszó.

Az elemzés rövid regisztráció után letölthető:


Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
20 éves az NRC|

20 éves az NRC, 20 éves az online piackutatás

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével, Klenovszki Jánossal és Kurucz Imrével.

okosotthon eszközellátottság|||

Okosotthon kutatás 2019

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az okosotthon-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet of Things-zel (IoT), az eljövendő

|||||||

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó