Letölthető prezentáció: a kreatív piacról készült kutatás összefoglalója

Ritkán készülnek kutatások a kreatív piacról, a szektorban dolgozókról.

A Kastner, az NRC és a Kreatív ezért elérkezettnek látták az időt arra, hogy feltérképezzék

  • a hazai freelancerek világát,
  • a szabadúszó lét pozitívumait és negatívumait.

A letölthető tanulmányban képet kaphatnak arról, hogy

  • mik is a legnagyobb pain-pointok a freelancer létben,
  • mi okoz igazi örömet,
  • milyen kihívással küzd egy tapasztaltabb és milyennel egy kevésbé tapasztalt szabadúszó.

Az elemzés rövid regisztráció után letölthető:


Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Digitalizálódnak a játszóterek

Hiánypótló felmérést végzett az NRC Piackutató, amikor megvizsgálta a gyerekek internetezési szokásait. A VMRkids 2007 kutatás eredményeiből többek közt kiderült, hogy már a 6

Vásárlás az interneten 2007

Napjainkban az internetet nem pusztán szórakozásra használjuk, hanem egyre nagyobb jelentősége van az internet hasznos funkcióinak is. Rohanó világunkban mindannyian igyekszünk a lehető leggyorsabb

|

Tudatos vásárlók az internetezők

Tíz internetezőből kilenc használja a világhálót arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az adott termékről, szolgáltatásról, összehasonlítsa a különböző gyártók, forgalmazók kínálatát, és ez alapján

Védjük meg stratégiai cégeinket

Az NRC Piackutató Kft. reprezentatív kutatásából kiderül, hogy a magyar 18-45 év közötti, AB státuszú és gépjárművel rendelkező lakosság túlnyomó többsége, 85 százaléka nem