Az internetezők médiafogyasztása – Letölthető prezentáció 2018.

médiafogyasztása

Töltsd le prezentációs anyagukat, amit az Evolution 2018. konferenciára vittünk! Friss kutatásunkra épülő előadást Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatója tartotta, melynek címe: Megkérdeztük a médiafogyasztót – Az internetezők online és offline médiafogyasztása

[wpdm_package id=’15417′]

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
Az omnibusz szerepe és előnye a piackutatásban

Az omnibusz szerepe és előnye a piackutatásban

Az omnibusz kutatások kulcsfontosságúak a piackutatásban, mivel lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és költséghatékonyan szerezzenek be releváns piaci információkat. Egy omnibusz kutatás