NRC infografikák egy videóban

Az elmúlt években az NRC nagy hangsúlyt helyezett az adatvizualizációra, amelynek egyik outputja a publikus kutatásainkhoz készült infografikák. Úgy gondoltuk, hogy videóba rendezve is megmutatjuk grafikusaink munkáit. Az általunk készített grafikák célja, hogy hatékonyabbá tegyük az adatok feldolgozását, a legfontosabb információkat kiemeljük és ezáltal segítsük a menedzsment munkáját.

Az NRC grafikus csapata segítségével infografikákat, infovideókat, tracking kutatásokhoz pedig online vezetői dashboardokat és a Tableau rendszer segítségével információs adattárházakat tervezünk és készítünk ügyfeleink számára. Amennyiben adatvizualizációra van szüksége forduljon hozzánk bizalommal.

NRC CXi index tableau rendszerben

NRC FreQuest online vezetői dashboard

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

[vc_row_inner el_class=”bottom0 top0″][vc_column_inner width=”1/3″ el_class=”top20 bottom0 centered”][vc_single_image image=”10143″ alignment=”center” img_link_target=”_self” img_size=”full” el_class=”bottom0 top0″][vc_column_text el_class=”top0 bottom0″]ügyvezető igazgató[/vc_column_text][bs_button url=”mailto:janos.klenovszki@nrc.hu” class=”primary” size=”normal” target=”_self” extra_class=”bottom0 top20 centered”]E-mail üzenet írása[/bs_button][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″ el_class=”top30 bttom0″][highlightbox]”Több, mint 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 19 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Innovatív megoldásokkal és piackutatásokkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”[/highlightbox][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_column width=”1/3″ el_class=”textaligncenter top0 bottom20″][vc_column_text el_class=”top0″][ninja_form id=7][/vc_column_text][vc_row el_class=”top0 bottom0″][vc_column width=”1/1″ el_class=”top0″][background_block bgcolor=”#ffffff” opacity=”1.0″ contentcolorclass=”dark-on-light” parallax=”disabled” parspeed=”8″ ptop=”0″ btwidth=”0″ btcolor=”#44576a” bbwidth=”0″ bbcolor=”#44576a” el_class=”bottom0″][vc_column_text el_class=”bottom0 top20″][/vc_column_text]
Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Kik laknak a panelban?

Ahhoz, hogy rendszeresen végezhessünk kérdőíves megkérdezéseket az interneten, elengedhetetlenül szükséges egy jól felépített, menedzselt és folyamatosan karbantartott online piackutatási panel. Cikkünkben az online piackutatói

Mire jó a világháló?

Az NRC Piackutató – a TNS-sel közösen – 2008 első félévében is vizsgálta a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, online és offline médiahasználatát,

A vizes sportokat támogatnák az internetezők

Bár az internetezők 62 százaléka csalódott a magyar olimpiai csapat pekingi eredményei miatt, mégis többen vannak azok, akik végeredményben elégedettek a magyar sportolók teljesítményével,

Internetpenetráció 2008 első félév

Fél év alatt 5 százalékpontot nőtt a 15-69 éves hazai lakosságon belül az internetezők aránya, így 2008 első félévében 46 százalékos az internetpenetráció –