Miért fontos az erős munkáltatói márka?


NRC Employer Branding kutatási módszer

Eda Gultekin szerint 50%-kal csökkenthető az egy munkavállalóra jutó toborzási költség, és minimum 28%-kal csökkenhet a fluktuáció a vállalatnál, amennyiben a menedzsment nem csak a jelszavak szintjén elkötelezett az employer branding mellett.

Az nem kétséges, hogy egy jól működő munkáltatói márka vonzza a legtehetségesebb, legjobb szaktudással rendelkező munkavállalókat. A munkaerőpiac tagjai ugyanis azt gondolják az ilyen cégről, hogy jó ott dolgozni. Még a magas fizetést, biztos egzisztenciát garantáló vállalatok sem képesek mindig feltölteni soraikat jól képzett munkatársakkal. Ebben az időszakban különösen fontos tenni azért, hogy minél erősebb legyen egy cég employer brandje, hiszen nem mindegy, hogy milyen erőfeszítések árán és egyáltalán sikerül-e a megfelelő tapasztalattal és képzettséggel bíró emberek megszerzése. A hazai munkaerőpiacon jelenleg rengeteg területen szakemberhiány van, éppen ezért is fontos, hogy a menedzsment megismerje a munkavállaló igényeket, elvárásokat, illetve a cég és versenytársai imázsát.

Az NRC Employer Branding kutatás segít abban, hogy a cégek képet kapjanak arról, hogy mit gondolnak róluk a potenciális munkavállalók, mik a vállalat erősségei és gyenge pontjai ezen a téren, és milyen irányú lépéseket kellene tenni a nagyobb hatékonyság eléréséért.

A következő kérdésekre adunk választ kutatásunk során:

  • Milyen erős a cégem employer brandje összességében?
  • Kiknek a szemében vonzóbb és mely csoportok szemében kevésbé a vállalat?
  • Hol helyezkedik el a cégem a főbb versenytársakhoz képest?
  • Az iparágamon belül ki „lopja el” tőlem a tehetségeket? Ő milyen munkáltatói márkával rendelkezik?
  • Melyek a legfontosabb szempontok a potenciális munkavállalóknak egy cég megítélésénél? Ezek közül melyek esetén teljesít alul, illetve felül a vállalat?
  • Milyen irányba kellene változtatni a cég employer brandjén, hogy azok számára legyen igazán vonzó, akiket a leginkább el akarunk érni?
  • Milyen előnyöket emeljek ki egy bizonyos pozícióra szóló álláshirdetésben?

 

Amennyiben érdekli az NRC Employer Branding kutatási módszere kérem vegye fel a kapcsolatot velünk és elküldjük a szolgáltatást bemutató prezentációnkat.

 

[ninja_form id=18]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Hatékonyak a non-spot hirdetések

Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.