Innováció a kutatásban – Letölthető tanulmány

Klenovszki-Janos

Az NRC és a Médiapiac Innováció 2015 kutatása, illetve az ezt követő Kutatás 2015 konferencia újra megmutatta, hogy a piackutatásra, az ügyfeleknél lévő adatok másodelemzésére, a fogyasztók megértésére és használható insightokra, foresightokra még nagyobb szükség van, mint valaha – azonban az is kiderült, hogy a kutatási szakma néhány dologban legalább egy lépéssel le van maradva az ügyfélelvárásoktól.

Töltse le most ingyen az Innováció kutatás 2015 eredményeit összesítő tanulmányt! Kérjük, adja meg elérhetőségeit, hogy a jövő évi innováció kutatás során Önt is megkereshessük. Köszönjük!

[contactformgen id=14]

*****

A kutatási eredményeket összefoglaló cikk a 2015. tavaszi Marketingkutató magazinban is megjelent. Rendelje meg  az NRC ingyenes szakmai magazinját, amelyet vállalati feliratkozóinknak postai úton is eljuttatunk.

*****

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
|||||||

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó

Media Hungary 2019 – Siófok

3 NRC előadás, 2 előadó és egy jó hangulatú konferencia Az NRC mint minden évben most is exkluzív kutatási adatokat mutat be a Média