Innováció a kutatásban – Letölthető tanulmány

Klenovszki-Janos

Az NRC és a Médiapiac Innováció 2015 kutatása, illetve az ezt követő Kutatás 2015 konferencia újra megmutatta, hogy a piackutatásra, az ügyfeleknél lévő adatok másodelemzésére, a fogyasztók megértésére és használható insightokra, foresightokra még nagyobb szükség van, mint valaha – azonban az is kiderült, hogy a kutatási szakma néhány dologban legalább egy lépéssel le van maradva az ügyfélelvárásoktól.

Töltse le most ingyen az Innováció kutatás 2015 eredményeit összesítő tanulmányt! Kérjük, adja meg elérhetőségeit, hogy a jövő évi innováció kutatás során Önt is megkereshessük. Köszönjük!

[contactformgen id=14]

*****

A kutatási eredményeket összefoglaló cikk a 2015. tavaszi Marketingkutató magazinban is megjelent. Rendelje meg  az NRC ingyenes szakmai magazinját, amelyet vállalati feliratkozóinknak postai úton is eljuttatunk.

*****

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

A vizes sportokat támogatnák az internetezők

Bár az internetezők 62 százaléka csalódott a magyar olimpiai csapat pekingi eredményei miatt, mégis többen vannak azok, akik végeredményben elégedettek a magyar sportolók teljesítményével,

Internetpenetráció 2008 első félév

Fél év alatt 5 százalékpontot nőtt a 15-69 éves hazai lakosságon belül az internetezők aránya, így 2008 első félévében 46 százalékos az internetpenetráció –

|

Behálózott média

Az internetezők több mint fele legalább egy napilapot rendszeresen olvas. A napilapok közül a Blikk és az ingyenes Metro a legnépszerűbb: előbbit 22, utóbbit

|

Célkeresztben az online szerencsevadászok

Online szerencsejátékot az internetezők 9 százaléka, több mint 200 ezer ember játszik Magyarországon, akik közül 45 ezer rendszeresen kipróbálja szerencséjét a világhálón. Az NRC