Melyik a legnépszerűbb fesztivál?

Nyár van, dübörög a fesztiválszezon – és a 40 évesnél fiatalabb magyar felnőttek 18 százaléka idén is részt vesz (vagy vett) valamilyen könnyűzenei fesztiválon.

A legismertebb fesztivál természetesen a Sziget (tízből kilencen ismerik), de ismertségben alig marad el mögötte a Balaton Sound és a VOLT. Kiemelkedő még az EFOTT ismertsége is, amiről a 18-39 évesek kétharmada hallott; a Campus Fesztivált ötből ketten, a Szegedi Ifjúsági Napokat, a Strand Fesztivált vagy a Fishing On Orfűt pedig nagyjából minden harmadik ember ismeri.

Személyes tapasztalata is a Szigettel van a legtöbbeknek: 11 százalék járt már az óbudai fesztiválon, a VOLT-ot 9, a Balaton Soundot 8 százalék próbálta már ki. Ha azonban csak az idei évet nézzük, a VOLT a legnépszerűbb a magyarok körében: 5 százalék vett részt a soproni fesztiválon, a Balaton Soundon 3 százalék járt, a Szigetre pedig 4 százalék tervez kimenni.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
||

FÓKUSZBAN AZ ONLINE BULLETIN BOARD

Ezúttal az online kvalitatív kutatási megoldások közül az online bulletin board (fórumkutatás) módszeréről írtunk összegzést. Hogyan is működik az OBB vagyis a fórumkutatás?

online mélyinterjús módszerek||NRC online kvalitatív módszerek

ONLINE MÉLYINTERJÚK – DISTANCE INTERVIEWING

Korábban az online fókuszcsoportokat, a chat vs. voice módszert mutattuk be, mostani cikkünkben pedig a személyes (one-on-one) interjúzás új útjait és tanulságait igyekeztünk áttekinteni: módszertani megoldások összevetése és támogató szoftverek számba vétele az NRC tapasztalatai alapján.

||||||||||||||||||||||||||

FÓKUSZCSOPORT CHAT VS VOICE

Chat alapú és voice alapú fókuszcsoportok összevetése: jellemzők, előnyök-hátrányok, különbségek | online kvalitatív kutatások az NRC-nél.