Melyik a legnépszerűbb fesztivál?

Nyár van, dübörög a fesztiválszezon – és a 40 évesnél fiatalabb magyar felnőttek 18 százaléka idén is részt vesz (vagy vett) valamilyen könnyűzenei fesztiválon.

A legismertebb fesztivál természetesen a Sziget (tízből kilencen ismerik), de ismertségben alig marad el mögötte a Balaton Sound és a VOLT. Kiemelkedő még az EFOTT ismertsége is, amiről a 18-39 évesek kétharmada hallott; a Campus Fesztivált ötből ketten, a Szegedi Ifjúsági Napokat, a Strand Fesztivált vagy a Fishing On Orfűt pedig nagyjából minden harmadik ember ismeri.

Személyes tapasztalata is a Szigettel van a legtöbbeknek: 11 százalék járt már az óbudai fesztiválon, a VOLT-ot 9, a Balaton Soundot 8 százalék próbálta már ki. Ha azonban csak az idei évet nézzük, a VOLT a legnépszerűbb a magyarok körében: 5 százalék vett részt a soproni fesztiválon, a Balaton Soundon 3 százalék járt, a Szigetre pedig 4 százalék tervez kimenni.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Pénzügyeinkről "okoson" és egyéb eszközökön

Több mint hárommillió okostelefon, több mint hárommillió érintés nélküli fizetésre alkalmas bankkártya. Több tucat fizetést lehetővé tévő applikáció, okostelefonos büdzsé-kezelő, árfolyam-figyelő, tőzsdei kereskedő, fizető-alkalmazás.

||||||||||

Okostelefon-választási előrejelzés

„Ha legközelebb okostelefont veszek, olyat választok, ami kedvező áron elérhető és nagy kijelzője van; emellett fontos, hogy nagy legyen a memóriája (vagy legalább bővíthető),

||

PMSZ: Átrendeződni látszik a hazai kutatási piac

Magyarországon közel 5%-os gyarapodás figyelhető meg, míg a legutóbbi ESOMAR Global Market Research tanulmány szerint a piackutatási iparág 2014-ben világszinten 0,1%-kal, 43 milliárd dollárra nőtt

"Tanítsuk meg az üzletet kérdezni…"

„…a többit megoldja a kutatás.” Bábel-Szücs Szilvia a Tesco Vásárlói Élmény Menedzserével, Szőcs Andrással beszélgetett. Az interjú a 2014. téli Marketingkutató magazinban jelent meg.