Innováció a piackutatásban! Te mit gondolsz erről?

Klenovszki-Janos

A Médiapiac Kutatás 2015 konferencia egyik célja, hogy választ adjunk arra a kérdésre, hogy mit tekinthetünk innovációnak a piackutatásban, melyek azok az innovációk, amelyek nemcsak a kutatók, de a megbízók eszköztárába is bekerültek, vagy a jövőben bekerülhetnek.

Tovább a kérdőív kitöltéséhez!

Kérlek szánjatok 10 percet a kérdőív kitöltésére, hogy megismerhessük a ti véleményeteket is erről az izgalmas témáról. A kérdőív kitöltőknek a kutatás összefoglalóját elküldjük, illetve 10 db konferenciajegyet és egy tabletet sorsolunk ki.

Köszönöm a segítségeteket!

Klenovszki János
Kutatás 2015 innovációs szekcióvezető

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Állást kereső netezők – Helyükre kerülnek?

Az immár másfél éve szirmot bontott világgazdasági válság egyik, egyszeri emberek számára legérzékenyebb leképeződése az álláslehetőségek beszűkülése, és sok esetben a jelenlegi munkahelyük vagy

Szülői értekezlet

Böngészés tematikus portálokon, szakértői blogok olvasgatása, hozzászólás online fórumokon, csevegés közösségi oldalakon – néhány olyan tevékenység, amely jellemző kisgyermekes anyákra az interneten. Az NRC

Elit társaság – 50 felettiek az interneten

Az internetet – a használók demográfiai profilja miatt – a kezdetektől fogva fiatalos médiumnak nevezik, és bár az internetpenetráció növekedésével az idősebb generációk is