Innováció a piackutatásban! Te mit gondolsz erről?

Klenovszki-Janos

A Médiapiac Kutatás 2015 konferencia egyik célja, hogy választ adjunk arra a kérdésre, hogy mit tekinthetünk innovációnak a piackutatásban, melyek azok az innovációk, amelyek nemcsak a kutatók, de a megbízók eszköztárába is bekerültek, vagy a jövőben bekerülhetnek.

Tovább a kérdőív kitöltéséhez!

Kérlek szánjatok 10 percet a kérdőív kitöltésére, hogy megismerhessük a ti véleményeteket is erről az izgalmas témáról. A kérdőív kitöltőknek a kutatás összefoglalóját elküldjük, illetve 10 db konferenciajegyet és egy tabletet sorsolunk ki.

Köszönöm a segítségeteket!

Klenovszki János
Kutatás 2015 innovációs szekcióvezető

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
||

Mit tudunk az internetezőkről?

NRC Piackutató Az NRC Piackutató – a TNS-sel közösen – 2007 második félévében is vizsgálta a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, online és

||

Egy romantikus élmény a legszebb ajándék

Sokunk számára igényel komoly fejtörést egy-egy ünnep közeledte, hiszen nem könnyű barátainkat, szeretteinket, vagy kollégáinkat különleges ajándékkal meglepni. Hazánkban még nem ismerik széles körben