Innováció a piackutatásban! Te mit gondolsz erről?

Klenovszki-Janos

A Médiapiac Kutatás 2015 konferencia egyik célja, hogy választ adjunk arra a kérdésre, hogy mit tekinthetünk innovációnak a piackutatásban, melyek azok az innovációk, amelyek nemcsak a kutatók, de a megbízók eszköztárába is bekerültek, vagy a jövőben bekerülhetnek.

Tovább a kérdőív kitöltéséhez!

Kérlek szánjatok 10 percet a kérdőív kitöltésére, hogy megismerhessük a ti véleményeteket is erről az izgalmas témáról. A kérdőív kitöltőknek a kutatás összefoglalóját elküldjük, illetve 10 db konferenciajegyet és egy tabletet sorsolunk ki.

Köszönöm a segítségeteket!

Klenovszki János
Kutatás 2015 innovációs szekcióvezető

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
szórakozás karantén

Képernyők fogságában

Szórakozás a karatén időszak előtt, alatt és után: vajon hogyan változtatta meg a szórakozást a kijárási korlátozás? Mivel ütöttük el az időt a „karanténban”? A témát még májusban jártuk körül, de még most is tanulságos megnézni, mire jutottunk. Egyrészt mert a hatások jelentős része még ma is érezhető, másrészt mert benne van a pakliban, hogy a közeljövőben megismétlődik a tavaszi szituáció. Kurucz Imre letölthető előadása a Media Digital Hungary konferenciáról.