Innováció és Megbízhatóság: megújult az NRC piackutató cég honlapja

A digitális világban a folyamatos megújulás és innováció elengedhetetlen. Az NRC, Magyarország legelső online piackutatásra szakosodott vállalata, ezt a szemléletet vallva újította meg honlapját. Az új honlap nem csupán a vállalat modern megközelítését és innovatív jellegét tükrözi, hanem azt az elkötelezettséget is, amellyel az NRC az piackutatási szolgáltatásait és a vállalat online válaszadói közösségét is fejleszti.

Az új www.nrc.hu honlap célja, hogy a látogatók számára megbízható, értékes és hasznos információkat nyújtson, és egy olyan központi információs forrássá váljon a piackutatás területén, ahol a hazai ügyféloldalon dolgozó kutatók, marketinges szakemberek, szolgáltatás-, és termékfejlesztők, továbbá a vállalatvezetők a munkájukhoz szükséges adatokat, kutatási megoldásokat könnyen és egyszerűen megtalálják. Az új honlap éppen ezért azzal a céllal készült, hogy adatok és elemzések legyenek a látogatók fókuszában, amelyet a látogatók az AI támogatott fordító szolgáltatás segítségével a magyar mellett, angol, német és spanyol nyelven is elérhetnek. 

A piackutatás területe dinamikusan változik, és az AI technológia bevezetése lehetővé teszi számunkra, hogy még gyorsabb, pontosabb és relevánsabb információkat nyújtsunk ügyfeleink számára. Az új honlap csak az első lépés ezen az úton, ahol a jövő évben bevezetni kívánt AI alapú információs szolgáltatás segítségével ügyfeleink még egyszerűbben fognak tudni keresni a reprezentatív, megbízható és hiteles adatok között.

 – mondta Klenovszki János, az NRC alapítója és vezetője.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Nem félünk a sertéstől?

Bár az internetezők kétharmada fenyegetőnek érzi a sertésinfluenza terjedését, csak egytizedük véli valósnak a veszélyt, hogy a kór a közvetlen környezetében is felbukkanhat –

Internetpenetráció 2009 első félév

Fél év alatt 3 százalékpontot nőtt a 15-69 éves hazai lakosságon belül az internetezők aránya, így 2009 első félévében 52 százalékos az internetpenetráció –

Online banki szolgáltatások használata

Gyakorlatilag minden bank rendelkezik már olyan online szolgáltatással, melynek segítségével ügyfelei gördülékenyen, akár otthonukból is elintézhetik pénzügyi tranzakcióikat. A pénzügyek interneten való bonyolítása folyamatosan

hu_HUHU