Piackutatási trendek 2023

Lassan itt az év vége és ilyenkor nemcsak számot vetünk az elmúlt évvel, de a következő évet is szemügyre vesszük, tervezzük a jövőt és ehhez szükséges az is, hogy megnézzük,  hogy milyen trendek is formálják a piackutatási iparágat. Két kiváló és tapasztalt szakembert: Falus Tamást (Kantar Hoffmann) és Géczi Tamást (Inspira Research) kértem fel erre a beszélgetésre, hogy több nézőpontból is megvizsgálhassuk a Market Research iparágat formáló folyamatokat.

A beszélgetések során a 2022-es piackutatási cikkem trendjeit is górcső alá vettük, így szó esett a Quick&Clear kutatásokról, a Mixed Methods módszerekről, a dashboardokról, az ügyfélélményt nagyban befolyásoló egyre gyorsabb kutatási megoldásokról és természetesen az online térbe költözött kvalitatív módszerekről is. Ha kiváncsi vagy milyen kérdések foglalkoztatják a hazai piacvezető szakembereket, mi lesz 2023 piackutatási trendjei, akkor hallgasd meg te is ezt a közel 1 órás beszélgetést.

 

 

Hallgassatok minket. Ha nem tetszett, akkor osszátok meg velünk, ha tetszett, akkor ezt osszátok meg másokkal is. Köszönjük.  

Itt is meg tudod hallgatni:

2022-es piackutatási trendek:

  1. Qucik & Clear: A gyors kutatásokra egyre nagyobb az igény?
  2. Mixed methods research: növekszik a kombinált kutatások iránt a kereslet?
  3. Dashboard: Több online dashbordot készítenek a piackutatók?
  4. Ügyfélélmény fókusz: Növekedett az ügyfélélmény alapú kutatások száma?
  5. Online kvalitatív módszerek: Maradnak-e az online térben a kvalitatív kutatások?

 

Itt is meg tudod hallgatni:

Spotify   2022-es trendek cikkét itt olvashatod el!

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

Hallgasd meg:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!