
Omnibusz
- Piaci trendek: Mik a legújabb trendek a piacon, és hogyan alakulnak az idők folyamán?
- Termékismertség: Mennyire ismerik a fogyasztók a vállalat termékeit?
- Fogyasztói vélemények és viselkedés: Milyen attitűdök, szokások és viselkedések jellemeznek egy adott fogyasztói csoportot?
- Versenytársak elemzése: Milyen stratégiákat és taktikákat alkalmaznak a versenytársak?
- Korrelációs elemzés: Különböző változók közötti kapcsolatok megértésére.
- Kötegelt elemzés (Cluster Analysis): A válaszadók hasonló csoportjainak azonosítására.
- Kereszttáblázatok (Cross Tabulation): A válaszok közötti kapcsolatok feltárására.
- ANOVA (Analysis of Variance): Csoportok közötti különbségek vizsgálatához.
- Chi-Square Test: Kategorikus változók közötti kapcsolatok vizsgálatához.
- Regressziós elemzés: Az ok-okozati kapcsolatok megértése és előrejelzése érdekében.
- Az egyik globális élelmiszeripari vállalat például az NRC omnibusz kutatását használta, hogy felmérje az új termékük iránti piaci érdeklődést. Kérdéseiket hozzáadták az omnibusz felméréshez, amelyek a fogyasztói preferenciákra, az új termékük iránti potenciális keresletre és a fogyasztói vásárlási szokásokra összpontosítottak. Az eredmények segítettek a cégnek megérteni a piacukat, és információkat szolgáltattak a termék bevezetésének optimális időzítéséről és stratégiájáról.
A piackutatásban az adatgyűjtés és elemzés gyorsasága, pontossága, valamint a költséghatékonyság kulcsfontosságú tényezők. Az NRC HyperX omnibusz kutatási platformja ezeket a kritikus elemeket helyezi előtérbe, innovatív megközelítéssel és a legújabb technológiai megoldások alkalmazásával. A gyors adatgyűjtés, a freQuest 4.4 reszponzív felület, az ügyfélélmény folyamatos fejlesztése, valamint a válaszadói bázis folyamatos bővítése és frissítése azt jelenti, hogy az NRC HyperX omnibusz nem csak gyors és hatékony, hanem mélyebb betekintést is nyújt a piaci trendekbe és fogyasztói magatartásba. Erről nem lehet lemaradni, hiszen havonta 3 alkalommal indul és a 4. napon már az adatok elemzése kezdődik.

Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek

Adatvizualizáció, Python, szerelem
Miben rejlik a Python alapú adatvizualizáció ereje? Hogyan változtatják meg a dinamikus dashboardok az adatmegosztást? Cikkünkben ezeket a kérdéseket válaszoljuk meg.

Piackutatási trendek 2025: társadalmi és technológiai trendek, amelyek hatással vannak a világunkra
A piackutatás világa folyamatosan változik. Cikkünkből kiderül, hogy miként befolyásolja a piackutatás fejlődését a társadalmi és a technológiai trendek alakulása. És vajon hogyan hat ez

2025 – 25 éves az NRC és a hazai online piackutatás
Az NRC idén ünnepli fennállásának 25. évfordulóját. 25 év, egy negyedszázad, ami még gombócból is sok, de mivel szeretem a gombócokat, ezért jöhet még legalább

Tényleg a január a leginkább téli depressziós hónap?
A Blue Monday ugyan inkább csak mítosz, de a téli depresszió jelensége tudományosan igazolt. Cikkünkből kiderül, hogy a magyar lakosság mely hónapoktól irtózik, és melyek