Online kérdőívek, szoftverek és a szervezés
Online kérdőív
Kérdőívszerkesztő
Az NRC freQuest rendszerével gyorsan és könnyen készíthetők bonyolult kérdőívek is, programozói tudás nélkül.
Panelmenedzser
A netpanel szoftverrel a megbízók egyszerűen kezelhetik válaszadói közösségüket, jutalmazhatják résztvevőket és meghívókat is küldhetnek.
Kvalitatív szervezés
Online kvalitatív rendszer
Az NRC a IPG szoftvert alkalmazza online kvalitatív kutatásaihoz, így fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok terén is.
Válaszadók szervezése
Az NRC qualipool szolgáltatása a válaszadók szervezése és ajándékozásán keresztül komplett válaszadó-szervezést kínál, támogatva ezzel az ügyfelek kvalitatív kutatásait.
Online kérdőív
Keressen minket bizalommal
Híreink
Berobbanó podcast-piac
A Research and more podcast 18. adásában a podcast-piac alakulásáról beszélgettünk az adatok és a tapasztalatok tükrében.
Médiafogyasztás és digitális ragaszkodás
A Research and more podcast 17. adásában az Internet Hungaryn tartott előadásaink szolgáltattak beszédtémát.
Digitális vagy offline? (letölthető prezentáció)
Töltsd le az Internet Hungaryn tartott előadásunk prezentációját!
Megkérdeztük a médiafogyasztót (letölthető prezentáció)
Töltsd le az Internet Hungaryn tartott előadásunk prezentációját!
Virtuális valóságtól a Metaverzumig
A Research and more pocast első őszi adásában arról beszélgettünk, mit gondolnak 2021-ben a magyar internetezők a virtuális valóságról és arról a lehetséges jövőről, amit a Metaverzum hozhat.
Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma
Szeptember 28-ig még van lehetőség egyedi kérdéseket is betenni a kérdőívbe.
Megkedveltük a home office-t
Inkább az előnyeit érzékeljük home office-nak, így nem meglepő, hogy a többség szeret otthonról dolgozni, és álláskeresés során is figyelembe veszi majd, hogy a munkaadó kínál-e ilyen lehetőséget.
Generációk a közösségi médiában (letölthető prezentáció)
Töltsd le a Social Media 2021 konferencián tartott előadásunk prezentációját!
Még egyszer az ügyfélélményről
Évadzáró adásunkban azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben.
Hogyan éltük meg? A pandémia bő egy éve
Tavaly novemberben tekintettük át utoljára, nagyobb ívű kitekintéssel a Pandémia Hangulat Index eredményeit. A járvány sajnos nem ért véget akkor, így történetünk is folytatódik. Hogyan is látjuk a kutatásunk szemüvegén keresztül az azóta eltelt időszakot?
Ügyfélélmény a hazai nagyvállalatoknál
Mit értenek ügyfélélmény alatt, milyen mérési módszereket használnak, és mekkora szerepük van ezeknek az információknak a döntéshozatalban?
Fenntarthatóság: tudjuk, hisszük, csak nem akarjuk
Bár a fenntarthatóság sokakat foglalkoztató kérdés, ez nem feltétlenül látszik akkor sem, amikor megnézzük, hogy milyen termékek, milyen csomagolásban, milyen motivációval kerülnek bele a bevásárlókosarakba. Friss NRC kutatás a témában!