Online kérdőívek, szoftverek és a szervezés

„A digitális adatgyűjtés korában az adatminőség és a válaszadói élmény központi jelentőségű tényezőkké váltak. Ebben a kontextusban a kérdőív tervezés és a válaszadók szelektálásának metodológiája kritikus fontosságú az értékelhető és megbízható eredmények eléréséhez.”

Online kérdőív

A digitális adatgyűjtés evolúciójában a kérdőívírás és a válaszadók szelekciója kiemelt jelentőséggel bír. A reszponzív design nem csupán esztétikai preferencia, hanem a mobilon történő kitöltés növekvő penetrációja miatt alapvető követelmény. Optimalizált hossz és struktúra, melyek a válaszadói élményt egy 20 perces kitöltési időn belül tartják, nemcsak a válaszadók motivációját fokozzák, de a minta reprezentativitását is elősegítik. Ebben a kontextusban demográfiai változók, mint a nem, kor, iskolai végzettség, és földrajzi tényezők, kulcsfontosságúak. Ösztönző rendszerek és gamifikációs technikák pedig tovább növelik a válaszadási arányt. A kérdőív tesztelése különféle platformokon és a nyelvezet egyszerűsítése szintén elengedhetetlenek az adatok integritásának biztosításához. Modern kérdőívszerkesztő eszközök, mint a freQuest, ezen folyamatokat automatizálják és vizualizálják, hozzájárulva az NRC Netpanel szolgáltatásainak sikerességéhez.

Kérdőívszerkesztő

Az NRC freQuest rendszerével gyorsan és könnyen készíthetők bonyolult kérdőívek is, programozói tudás nélkül.

Panelmenedzser

A netpanel szoftverrel a megbízók egyszerűen kezelhetik válaszadói közösségüket, jutalmazhatják résztvevőket és meghívókat is küldhetnek.

Kvalitatív szervezés

Az NRC az online kvalitatív kutatások területén az IPG szoftvert és a qualipool szolgáltatást alkalmazza együttesen, hogy maximálisan kihasználja az online környezet adta lehetőségeket. Az IPG szoftver fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok lebonyolítását teszi lehetővé, míg a qualipool a válaszadók hatékony toborzását és ajándékozás alapú ösztönzését biztosítja. Ez a kombinált megközelítés nem csak az adatgyűjtés mélységét és minőségét növeli, hanem a válaszadói élményt is javítja, ezzel segítve ügyfeleink kutatásait.

Online kvalitatív rendszer

Az NRC a IPG szoftvert alkalmazza online kvalitatív kutatásaihoz, így fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok terén is.

Válaszadók szervezése

Az NRC qualipool szolgáltatása a válaszadók szervezése és ajándékozásán keresztül komplett válaszadó-szervezést kínál, támogatva ezzel az ügyfelek kvalitatív kutatásait.

Online kérdőív

Keressen minket bizalommal

Ajánlatkérés

Híreink

||

Megkedveltük a home office-t

Inkább az előnyeit érzékeljük home office-nak, így nem meglepő, hogy a többség szeret otthonról dolgozni, és álláskeresés során is figyelembe veszi majd, hogy a munkaadó kínál-e ilyen lehetőséget.

Még egyszer az ügyfélélményről

Évadzáró adásunkban azoknak az interjúknak a tanulságait beszéltük meg, amelyeket hazai vállalatok vezetőivel készítettünk ügyfélélmény témakörben.

Hogyan éltük meg? A pandémia bő egy éve

Tavaly novemberben tekintettük át utoljára, nagyobb ívű kitekintéssel a Pandémia Hangulat Index eredményeit. A járvány sajnos nem ért véget akkor, így történetünk is folytatódik. Hogyan is látjuk a kutatásunk szemüvegén keresztül az azóta eltelt időszakot?

|

Fenntarthatóság: tudjuk, hisszük, csak nem akarjuk

Bár a fenntarthatóság sokakat foglalkoztató kérdés, ez nem feltétlenül látszik akkor sem, amikor megnézzük, hogy milyen termékek, milyen csomagolásban, milyen motivációval kerülnek bele a bevásárlókosarakba. Friss NRC kutatás a témában!

Hatékonyak a non-spot hirdetések

Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

hu_HUHU