Az NRC banki és fintech trackingjének külön kiadásai címszavakban
A 2019-es év több olyan fordulat is hozott a pénzügyi szektorban, ami mellett nem mehettünk el szó nélkül.
És miért is tettük volna, amikor az NRC Digi@Bank Monitor kutatásának Digi@Bank Bulletin fejezete épp erre hivatott: hogy még melegében reagáljon az aktuális banki, pénzügyi hot topic-okra, és gyors válaszokat adjon a felmerülő kérdésekre.
De mik is voltak ezek a történések és milyen kérdéseket vizsgáltunk negyedévenként futó kutatásunkban?
Főcímekben összefoglaltuk.
Szemezgessen infografikánkból!
A Digi@Bank Monitor teljes 2019. évi elemzése megvásárolható, a 2020. évi elemzés pedig kedvezménnyel előrendelhető. – Érdeklődöm!
A DIGI@BANK MONITOR ELEMZÉS ALAP MODULJAI
Átfogó negyedéves pénzügyi elemzésünk több nagyobb témakört is felölel az alapvető bankhasználaton, termákhasználaton, szolgáltatóváltás iránti nyitottságon túl egészen az olyan speciális témakörökig, mint a fintech újdonságok iránti nyitottság vagy a digitális bankolási felületek hazsnálata, megítélése.
Tekintse át a TELJES ELEMZÉS tartalomjegyzékét az alábbiakban!
Az Önt leginkább érdeklő Digi@Bank modulokra kérjen egyéni árajánlatot!
1. Makro pénzügyi trendek, attitűdök
Lakossági anyagi várakozások, attitűdök. – Banki termékhasználat, új termékek. – Bankváltás, új termék iránti nyitottság.
2. Márka és touchpoint tracking
Banki márkapreferecia, támogatott ismertség. – Friss márka- és touchpointészlelés. – Bankhasználat, főbank.
3. Daily banking
Banki folyószámla, havi jóváírások, számlanyitási okok. – Folyószámla hitelkeret, tranzaktálás, bankkártya és hitelkártya használat.
4. „Digichannel”
Internetbank penetráció, használati gyakoriság, funkciók, internetbank értékelés. – Digitális ellenállási mutató, mobilbank használat és megítélés, a nem használat okai.
5. Fintech és online fizetés
Pénzügyi Fintech megoldások ismertsége, lakossági érdeklődés. – Online fizetési módok.
6. Lojalitás & elégedettség
Bankhasználat, elégedettség, újraválasztás. – Banki élményradar mutató.
7. Márkaerő csatornánként és termékenként
Márkaerő mutatók 5 banki termék esetében – Csatornánkénti márkaerő: fiók, képviselő, call center, digitális internetes felület, mobil felület.
8. Novelty monitor
Banki-pénzügyi újdonságok fogadtatása. – Aktuális új termék tesztje.
+ Évente 3-4 Bulletin elemzési téma
A 4 PÉNZÜGYI ELEMZÉS EGYÜTTES ÁRA MOST CSAK
990.000 FT + ÁFA
ADJA LE MEGRENDELÉSÉT MOST!
[ninja_form id=18]