Data Processing, adatmenedzser

Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi adatmenedzsment, Data Processing pozícióra tapasztalattal rendelkező új munkatársát.

Feladatok

  • online adatfelvételi projektek menedzselése
  • kutatási adatbázisok átalakítása, logikai ellenőrzése, tisztítása súlyozása
  • az adatok elemzésre való felkészítése
  • táblák, statisztikák készítése az ügyfelek részére
  • chartok, dashboardok készítése
  • kapcsolattartás projektmenedzserekkel és kutatási partnerekkel

Elvárások

Akkor jelentkezz, ha 

  • SPSS tapasztalattal rendelkezel az adatbázisműveletek területén
  • legalább középfokú műszaki informatikus, programozó végzettséged van
  • logikus gondolkodás és programozói látásmód jellemez 
  • pontos és precíz vagy 
  • minimum két év szakmai tapasztalattal rendelkezel 
  • jól viseled a monoton feladatokat, és ha egyszerre több dologgal kell foglalkoznod 
  • nem okoz gondot, ha angolul kell kommunikálnod 

Előnyt jelent

Előnyt jelenthet, ha dolgoztál már piackutató ügynökségnél vagy Big Data adatbázisokat menedzselő cégnél

Amit kínálunk

  • önálló munkakört
  • versenyképes fizetést 
  • gyors fejlődési lehetőséget
  • heti 4 nap home office-t
  • profi, segítőkész kollégákat
  • stabil, hosszútávú munkahelyet

Céginformáció

Az NRC Kft. elkötelezett a legmodernebb innovatív kutatási módszertanok és a kutatásra épülő döntéstámogató tanácsadás iránt. amely során Megbízóink azonnal hasznosítható segítséget kapnak kutató, tanácsadó szakértőinktől.

A hagyományos marketingkutatási módszerek és szolgáltatások mellett portfóliónkat folyamatosan bővítjük a legújabb innovatív technológiákkal. 

Jelentkezés módja

Ha magadra ismertél az elvárásokban, kérlek csatolj egy fényképes önéletrajzot fizetési igényed megjelölésével a cv@nrc.hu email címre.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
|2022 fogyasztók trendek|2022 fogyasztók trendek|2022 fogyasztók trendek|2022 fogyasztók trendek|2022 fogyasztók trendek|2022 fogyasztók trendek|2022 fogyasztók trendek

Az új normális – 2022 fogyasztói trendek

A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit

Karácsonyi támogatás

Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk.

Veszélyben a reprezentativitás?

A Research and more podcast 19. adásában arról beszélgettünk, hogy mire érdemes odafigyelni, ha valóban reprezentatív kutatást szeretnénk?