Elemzések

Podcast festival 2023
Magyar Podcast trendek 2023-ban
Klenovszki János
ügyvezető

A hallgatói növekedéstől a hirdetési stratégiákig. NRC piackutatás és elemzés a podcast média hazai és nemzetközi jövőjéről.

Megvásárolható elemzés
Az e-kereskedelem trendjei - 2023
Sági Ferenc
kutatási igazgató

Majd jött a Covid. Nem hozta el az új normálist, de felgyorsította a jól ismert régit.

Megvásárolható elemzés
Bankváltás 2022-2023
Molnár Zoltán
Kutatási igazgató

Nagyon színes okok miatt váltanak az ügyfelek számlát: költségek, élethelyzet, és rossz ügyfélélmény.

Konferencia prezentáció
Az új normális – 2022-es fogyasztói trendek
Klenovszki János
ügyvezető

A lakosság 50%-a újragondolta a saját életét, a munkahellyel, szolgáltatókkal és termékekkel kapcsolatos elvárásait.

Konferencia prezentáció
Az adatok problémája
Sági Ferenc
kutatási igazgató

Az adatok problémája, hogy ránézésre nem látszik, hogy jó, tehát megbízható és érvényes-e az adott adat.

Konferencia prezentáció
CX trendek és ügyfélelvárások 2023
Klenovszki János
ügyvezető

Ügyfélélmény akkor is létezik, ha mi nem törődünk vele és a rossz élményt biztos, hogy megosztják másokkal az ügyfeleink.

További cikkeink

Letölthető infografikák

Válogass az NRC letölthető infkgrafiká között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.
hu_HUHU