Elemzések
A hallgatói növekedéstől a hirdetési stratégiákig. NRC piackutatás és elemzés a podcast média hazai és nemzetközi jövőjéről.
Majd jött a Covid. Nem hozta el az új normálist, de felgyorsította a jól ismert régit.
Nagyon színes okok miatt váltanak az ügyfelek számlát: költségek, élethelyzet, és rossz ügyfélélmény.
A lakosság 50%-a újragondolta a saját életét, a munkahellyel, szolgáltatókkal és termékekkel kapcsolatos elvárásait.
Az adatok problémája, hogy ránézésre nem látszik, hogy jó, tehát megbízható és érvényes-e az adott adat.
Ügyfélélmény akkor is létezik, ha mi nem törődünk vele és a rossz élményt biztos, hogy megosztják másokkal az ügyfeleink.
További cikkeink
Tényleg a január a leginkább téli depressziós hónap?
Data Processing, adatmenedzser
A piackutatás új korszaka a Mesterséges Intelligenciával
Molnár Zoltán – A szelektív hulladékgyűjtés: hol tartunk?
Rab Árpád – Sági Ferenc: Élet 3.0 – Elveszi-e munkádat a mesterséges intelligencia?
Ezt most hová tegyem? – hulladékok lakossági kutatása, I. rész
Miért várat magára a Service Design forradalom Magyarországon?
Gépi dallamok – zenél a mesterséges intelligencia
Nagyon várjuk már az Otthonfelújítási Programot?
Áttekintés a speciális étrendekről, mentes élelmiszerekről
Inflációs várakozások 2024-re és az áremelkedések fogadtatása
Az ügyfél-elégedettség mérés fontossága és mérőszámai 2024
Letölthető infografikák
Válogass az NRC letölthető infografikák között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.