Elemzések

A hallgatói növekedéstől a hirdetési stratégiákig. NRC piackutatás és elemzés a podcast média hazai és nemzetközi jövőjéről.

Majd jött a Covid. Nem hozta el az új normálist, de felgyorsította a jól ismert régit.

Nagyon színes okok miatt váltanak az ügyfelek számlát: költségek, élethelyzet, és rossz ügyfélélmény.

A lakosság 50%-a újragondolta a saját életét, a munkahellyel, szolgáltatókkal és termékekkel kapcsolatos elvárásait.

Az adatok problémája, hogy ránézésre nem látszik, hogy jó, tehát megbízható és érvényes-e az adott adat.

Ügyfélélmény akkor is létezik, ha mi nem törődünk vele és a rossz élményt biztos, hogy megosztják másokkal az ügyfeleink.
További cikkeink

Húsvéti szokásaink? Vannak még?

E-kereskedelem trendek 2025: A piac újrarendeződése és a hazai webshopok kihívásai

Spájzolás vagy költés? Befektetés vagy haláltánc?

Van, aki forrón szereti? – A lakosság megélése a 2024-es nyári hőmérséklet kapcsán

Adatvizualizáció, Python, szerelem

Piackutatási trendek 2025: társadalmi és technológiai trendek, amelyek hatással vannak a világunkra

2025 – 25 éves az NRC és a hazai online piackutatás

Tényleg a január a leginkább téli depressziós hónap?

Data Processing, adatmenedzser

A piackutatás új korszaka a Mesterséges Intelligenciával

Molnár Zoltán – A szelektív hulladékgyűjtés: hol tartunk?

Rab Árpád – Sági Ferenc: Élet 3.0 – Elveszi-e munkádat a mesterséges intelligencia?
Letölthető infografikák

Válogass az NRC letölthető infografikák között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.