×
29
Már

Almát a körtével

Online kvalitatív módszerek Az online kvalitatív módszerek használata annak ellenére gyerekcipőben jár, hogy technikai akadálya régen nincs annak, hogy tökéletesen ügyfél- és résztvevőbarát felületeket használjunk a legváltozatosabb módszertani megoldásokhoz. Mi lehet az oka annak, hogy még mindig csak elvétve fordul elő az online fókuszcsoport vagy mélyinterjú, a fórum, a különböző naplózási módok, a blogírás – …

13
dec

Interjú Ferenczhalmy Bálinttal

Igyekszünk mindenhol teret engedni az online kutatásnak Kőszegi András interjúja Ferenczhalmy Bálinttal. Ferenczhalmy Bálint jelenlegi feladata az OTP Bank piackutatási tevékenységének szakmai irányítása. Ennek megfelelően az ő felelőssége, hogy a kutatások megfeleljenek a szakmai követelményeknek (megfelelő módszertan), az információk hatékonyan jussanak el az érintettekhez (megfelelő outputok és csatornák) és mindez a rendelkezésre álló kutatási budget …

25
dec

Költséghatékony adatfelvételi megoldások a piackutatásban

A piackutatás fejlődésében mérföldkőnek számított az internet széles körű elterjedése, ugyanis kaput nyitott egy újabb módszer előtt, melynek segítségével az eddigieknél még hatékonyabban lehet vizsgálni a piaci folyamatokat. Hosszadalmas folyamat volt, mire a piackutatás a módszerek folyamatos tökéletesítése és megújítása által kivívta mai, meghatározó szerepét a gazdaságban. Magyarországon 1999-ben indult el felnőtté válása útján a …

10
dec

Mire alkalmas és mire nem az internetes adatfelvétel?

Az internetes populáció emelkedésével egyre fontosabb szerepet betöltő internetes adatfelvétel mind több vállalat számára teszi elérhetővé a piackutatás alkalmazását. A világhálót használók növekvő száma azt eredményezi, hogy napról napra több ember véleményét lehet, sőt érdemes online módon vizsgálni. Hazánkban az internetezők aránya mára elérte a 46 százalékot. Online kutatással vizsgálhatjuk az internetezőket, illetve azokat a …