Nachrichten

Nachrichten

Már minden harmadik netezőnek van okostelefonja

Fél év alatt 7 százalékponttal – 31 százalékról 38 százalékra – emelkedett a kütyütulajdonosok aránya a hazai internetezők táborán belül. A növekedés elsősorban az okostelefonok

Nachrichten

Internetpenetráció riport 2011/Q3

2011-ben a 15-69 éves lakosságon belül az internetpenetráció elérte a 60 százalékot. A MillwardBrown-TNS-Hoffmann Nemzeti Olvasottság Kutatás (NOK) legfrissebb, harmadik negyedéves adatai szerint a korcsoport

Nachrichten

A karácsony a magyarok kedvenc ünnepe

A 18–59 éves magyar lakosság közel háromnegyede kedveli a karácsonyt, 54 százalékuk számára pedig ez a legkedvesebb a jeles alkalmak közül – messze megelőzve a

Nachrichten

Netbanks - Die Zukunft des Finanzmanagements

A jelenlegi gazdasági helyzet a pénzügyi piac minden szereplőjét rákényszeríti a költségek lefaragására. A kiadások csökkentésére az egyik leghatásosabb megoldás az online felületen keresztüli ügyintézés,

|

Milyen célcsoportot kutathatunk online?

12 évvel ezelőtt, amikor először vettem részt online kutatási projektben, még teljesen egyértelmű volt a válasz. A lakosság kevesebb mint 10 százaléka – egy demográfia

|

Kettőn áll a vásár

Határainkon túl mind a fizetős internetes oldalak, mind a nyomtatott digitális kiadványok terén jelentős médiapiaci változások zajlanak, elég csak a szlovákiai online hírpiac egy szegmensének

Nachrichten

Ismerjük Anonymust?

Az elmúlt hetek híradásaiban többször felbukkant az Anonymus csoport neve, többek között azért, mert magyarországi szárnyuk is felhívta magára a figyelmet néhány, nagy visszhangot kiváltó

Interview mit Ferenc Sági und Frigyes Ur

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Sági Ferenccel és Ur Frigyessel Sági Ferenc NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Minden jöhet, de a tavasz ne legyen

Interview mit Judit Molnár und Marian Fedor

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Molnár Judittal és Fedor Mariannal. Molnár Judit NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Nincs kedvenc évszakom, inkább csak

Nachrichten

QR kódos mobilfizetés

Havi egyszeri ATM használat vs QR kódos mobilfizetés Egyre több lehetőség áll rendelkezésre a készpénzen kívül mint fizetési eszköz. Bár úgy tűnik, hogy a megkérdezettek

|

A nők egyszerűbb szavakat használnak

Jelszó használat Az internetező hölgyek közel egyharmada mindössze egy egyszerű szót vagy számsort használ levelezésének védelmére. A férfiak 4%-a viszont a jelszavát sem tudja, mert

Nachrichten

Már minden harmadik netezőnek van okostelefonja

Fél év alatt 7 százalékponttal – 31 százalékról 38 százalékra – emelkedett a kütyütulajdonosok aránya a hazai internetezők táborán belül. A növekedés elsősorban az okostelefonok

Nachrichten

Internetpenetráció riport 2011/Q3

2011-ben a 15-69 éves lakosságon belül az internetpenetráció elérte a 60 százalékot. A MillwardBrown-TNS-Hoffmann Nemzeti Olvasottság Kutatás (NOK) legfrissebb, harmadik negyedéves adatai szerint a korcsoport

Nachrichten

A karácsony a magyarok kedvenc ünnepe

A 18–59 éves magyar lakosság közel háromnegyede kedveli a karácsonyt, 54 százalékuk számára pedig ez a legkedvesebb a jeles alkalmak közül – messze megelőzve a

Nachrichten

Netbanks - Die Zukunft des Finanzmanagements

A jelenlegi gazdasági helyzet a pénzügyi piac minden szereplőjét rákényszeríti a költségek lefaragására. A kiadások csökkentésére az egyik leghatásosabb megoldás az online felületen keresztüli ügyintézés,

|

Milyen célcsoportot kutathatunk online?

12 évvel ezelőtt, amikor először vettem részt online kutatási projektben, még teljesen egyértelmű volt a válasz. A lakosság kevesebb mint 10 százaléka – egy demográfia

|

Kettőn áll a vásár

Határainkon túl mind a fizetős internetes oldalak, mind a nyomtatott digitális kiadványok terén jelentős médiapiaci változások zajlanak, elég csak a szlovákiai online hírpiac egy szegmensének

Nachrichten

Ismerjük Anonymust?

Az elmúlt hetek híradásaiban többször felbukkant az Anonymus csoport neve, többek között azért, mert magyarországi szárnyuk is felhívta magára a figyelmet néhány, nagy visszhangot kiváltó

Interview mit Ferenc Sági und Frigyes Ur

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Sági Ferenccel és Ur Frigyessel Sági Ferenc NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Minden jöhet, de a tavasz ne legyen

Interview mit Judit Molnár und Marian Fedor

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Molnár Judittal és Fedor Mariannal. Molnár Judit NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Nincs kedvenc évszakom, inkább csak

Nachrichten

QR kódos mobilfizetés

Havi egyszeri ATM használat vs QR kódos mobilfizetés Egyre több lehetőség áll rendelkezésre a készpénzen kívül mint fizetési eszköz. Bár úgy tűnik, hogy a megkérdezettek

|

A nők egyszerűbb szavakat használnak

Jelszó használat Az internetező hölgyek közel egyharmada mindössze egy egyszerű szót vagy számsort használ levelezésének védelmére. A férfiak 4%-a viszont a jelszavát sem tudja, mert

de_DEDE