Fókuszban a fenntarthatóság

Mit gondolnak a fogyasztók a fenntarthatóságról? Milyen különbségek vannak az egyes korosztályok és az iskolai végzettségek között? Mit olvasunk ki az adatokból és mit gondolunk mi kutatók erről? A fogyasztói társadalom fenntarthatatlan vagy van remény arra, hogy mind ez, mind a földünk megmarad? Az NRC szakértői (Szilvia Szucs és Ferenc Sági) beszélgetnek a Fenntarthatóság tracking kutatásról és megosztják veletek is a tapasztalataikat és véleményüket.  

 

 

Hallgassatok minket. Ha nem tetszett, akkor osszátok meg velünk, ha tetszett, akkor ezt osszátok meg másokkal is. Köszönjük.  

Itt is meg tudod hallgatni:

Spotify: https://open.spotify.com/episode/1FBnAo0dKRJ6Ps8cBqkyk4?si=ed901f46b6b64913 apple: https://podcasts.apple.com/hu/podcast/research-and-more/id1532946032?i=1000584054422  

A fenntarthatóság trackingről

Bár sokak számára a fenntarthatóság egyenértékű a környezetvédelemmel, a fogalom nem korlátozható csupán a környezeti problémákra. A gyakorlatban a fenntartható jövő csak a gazdasági, a társadalmi és a környezeti érdekek harmonizálásával valósítható meg.

A 18-65 éves lakosság körében végzett felmérés alapkérdőívében elsőként körbejárjuk a fenntarthatóságot érintő általános kérdéseket, mint például az újrahasznosítás, és az ezzel kapcsolatos ismeretek, attitűdök.

Emellett részletesebben fogjuk vizsgálni a szelektív hulladékgyűjtés, az újrahasznosítható csomagolások, az egyszerhasználatos műanyagok kérdéseit és azt, hogy a lakosságnál mennyire tudatos ezek használata.

Természetesen az sem maradhat el, hogy vizsgáljuk a Fenntarthatóság kapcsán a levegővédelem (pl. széndioxid-kibocsátás) vagy az egészséges élelmiszerek, főzési alapanyagok témaköreit.

Az állami és fogyasztói felelősségvállalással, társadalmi szerepvállalással kapcsolatos vélemények mellett feltérképezzük a nagyvállalatokkal (gyártókkal, forgalmazókkal) szembeni lakossági elvárásokat is.

További részletek itt! Az NRC adatfelvételi szolgáltatási: https://onlinekutatas.hu

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

Hallgasd meg:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
de_DEDE