Service Design Day – 2020.10.08.

Fejleszd az ügyfélélményedet és a szolgáltatásod minőségét! Inspirálódj, ismerd meg a jó gyakorlatokat!

Közel 100 előadás, több, mint 80 előadó és 30 órányi tudásanyag vár október 8-án, a Service Design Day-en, amit idén online tartanak, azaz bármikor be lehet csatlakozni, sőt videós jeggyel később is visszanézhetőek a prezentációk. 

Érdekel, hogy miképp tervezi a fizetési szolgáltatását az UBER? 

Bepillantanál olyan nagyvállalatok szakmai műhelymunkájába, mint a MOL, a Deutsche Telekom, a Vodafone, a K&H Bank, az MKB Bank, a Budapest Bank, az Erste Bank, az OTP Bank, vagy a Mastercard?

A 21 éves NRC támogatásával 21% kedvezményt adunk minden jelentkezőnek: ehhez mindössze annyit kell tenned, hogy a „LAAXOPP9” kuponkódot használod a jegyvásárlásnál.

Foglald le a helyed most!

Program, regisztráció: https://2020.servicedesignconf.com/


ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Gyenes Edina további cikkei

Fókuszban a freelancerek!

Mi motivál valakit arra, hogy szabadúszóként dolgozzon? Mi lehet vonzó ebben, és milyen nehézségekkel kell szembenézni? Érdekes beszélgetés az NRC legújabb, nyolcadik podcastjében.

2021-ben is folytatódik az NRC koronavírus kutatássorozata

2021-ben is folytatódik az NRC kutatássorozata, a Pandémia Index Tracking. Még mindig érdemes feliratkozni az ingyenesen letölthető alapelemzésekre, amelyek segítenek a fogyasztói attiztűdök nyomon követésében. Következő elemzésünk megjelenése: február. 6.

Trendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcast

Az NRC Research and more 7. podcast-jében Kurucz Imre Klenovszki Jánossal beszélget arról, hogy milyen kihívásokal küzd a piackutatási szakma, és mi az, amit más területektől tanulhatunk a jelenlegi körülményekhez való alkalmazkodás közben.

de_DEDE