NRC piackutatási szolgáltatások
„A piackutatás megtérülése nem csak a növekvő eladásokban vagy a piaci részesedés növekedésében mérhető, hanem például a belső döntéshozatali folyamatok hatékonyságának növelésében, az ügyfélelégedettség javításában, és a költségek optimalizálásában is.”
Miért jó befektetés a piackutatás
A piackutatás egy nagyon jó befektetés a vállalatok számára, amely nem csak rövid, hanem hosszú távon is jelentős hatással van a vállalat mindennapi működésére és profitabilitására. Azon túl, hogy a betekintést nyújt a piaci folyamatokba és fogyasztói viselkedés mélyebb aspektusaiba, a piackutatás egy stratégiai eszköz is. Segít a vállalatoknak megérteni az aktuális piaci trendeket, fogyasztói igényeket, és ezáltal lehetővé teszi számukra, hogy adatvezérelt és informált döntéseket hozzanak. A piackutatás által generált információk segíthetnek a felesleges költségek csökkentésében, az ügyfélretenció növelésében és az új üzleti lehetőségek azonosításában. Azok a vállalatok, amelyek nem használják ki ezt az eszközt, nemcsak lemaradnak a versenyben, de komolyan veszélyeztetik saját piaci pozíciójukat.
Piacfeltárás
A piacfeltárás segíti a vállalatokat abban, hogy megtalálják a piaci réseket és lehetőségeket, és ezáltal jobb üzleti döntéseket hozhassanak.
Piacbecslés
A piacbecslés segít a vállalatoknak megérteni a piaci lehetőségeket, a versenytársak helyzetét és a piac jövőbeli növekedési kilátásait.
Szegmentáció
Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jobban megértsék ügyfeleiket, személyre szabottabb termékeket és szolgáltatásokat fejlesszenek ki.
Perszónakészítés
Ezek a karakterek segítenek a vállalatoknak abban, hogy jobban megértsék ügyfeleiket és a legjobb termékeket fejlesszék ki.
Ügyfélelégedettség
Segíti a vállalatot abban, hogy megértsék ügyfeleik szükségleteit és elvárásait, és mérjék termékeik, szolgáltatásaik és ügyfélkiszolgálásuk hatékonyságát.
Ügyfélélmény
A kutatás eredményei segíthetnek a vállalatnak fejleszteni a termékeit, javítani a szolgáltatásokat és maximalizálni az árakat.
Dolgozói-élmény
A dolgozói élmény kutatása segíthet a vállalatnak a munkaerő megtartásában, a toborzásban, a dolgozói elégedettség és elkötelezettség növelésében.
Szolgáltatásteszt
A tesztelés módszerével a vállalat képes fejleszteni és javítani a szolgáltatásait, ami növeli az ügyfelek elégedettségét, hűségét és a vállalat versenyképességét.
Termékteszt
A terméktesztelés lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy termékük megfelelően működik-e és elég vonzó-e a vásárlók számára.
Árteszt
Az ártesztelés nagyon hasznos eszköz a vállalatok számára, mert segít meghatározni a legoptimálisabb árszintet a termékükre.
Koncepcióteszt
A koncepcióteszt tesztelése lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy korai szakaszban kapjanak visszajelzést a piactól, így csökkentsék a költségeket.
Csomagolásteszt
A csomagolásteszt eredményei alapján a vállalatok jobban megérthetik a fogyasztói preferenciákat és ennek megfelelően alakíthatják termékük csomagolását.
Reklámfilm elő-és utótesztelése
Lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy előre meghatározzák a reklámok potenciális hatását, minimalizálják a kockázatot és maximalizálják a vásárlást.
Honlap / applikáció usability
Ez a tesztelési módszer felfedi a felhasználói élmény problémáit, és segít a vállalatoknak optimalizálni termékeiket a felhasználói élmény javítása érdekében.
Ügyfélszolgálat
Az eredmények segíthetnek a vállalatoknak fejleszteni ügyfélszolgálati stratégiáikat, javítani ügyfélszolgálati folyamataikat.
Elemzés
Az NRC által végzett kutatási adatbázisok másodlagos elemzése képes átfogó betekintést nyújtani a vállalat korábbi kutatásainak eredményeibe.
Online kutatás
Keressen minket bizalommal
Híreink
Megállíthatatlanul bővül a világ internetezőinek tábora
Az utóbbi években bámulatos ütemben nőtt az internet használók köre az egész világon. Az Internet World Stats kutatásai szerint a mai adatokat a 2000-esekkel összehasonlítva
A nem-internetezés okai
Az internetről, internethasználatról szóló közlemények, elemzések többnyire a világhálót használókat vizsgálják – azt a 34 százalékot, aki (a 15-69 éves lakosságon belül) rendszeresen használja az
Az én-blogok a legnépszerűbbek
Az internetezők 85 százaléka tudja, mi az a blog, rendszeresen viszont csupán 5 százalék olvas ilyen jellegű tartalmakat – derül ki az NRC Piackutató felméréséből.
Post-covid hatás a munkahelyeken – NRC Podcast
Post-covid hatás a munkahelyeken – az NRC Marketingkutató podcast sorozatának 2. adása friss kutatási eredményekkel (2020. 10.09.).
Képernyők fogságában
Szórakozás a karatén időszak előtt, alatt és után: vajon hogyan változtatta meg a szórakozást a kijárási korlátozás? Mivel ütöttük el az időt a „karanténban”? A témát még májusban jártuk körül, de még most is tanulságos megnézni, mire jutottunk. Egyrészt mert a hatások jelentős része még ma is érezhető, másrészt mert benne van a pakliban, hogy a közeljövőben megismétlődik a tavaszi szituáció. Kurucz Imre letölthető előadása a Media Digital Hungary konferenciáról.
Letölthető prezentáció: a kreatív piacról készült kutatás összefoglalója
Letölthető elemzésünk a kreatív piacról: a Kastner, az NRC és a Kreatív feltérképezte a hazai freelancerek világát. A szabadúszó lét fény- és árnyoldalai.
Próba ninja form-ok 7 stb.
A 4 Bulletin pénzügyi elemzés ára együtt most csak 990.000 Ft+ÁFA! RENDELJE MEG MOST! [ninja_form id=7] [ninja_form id=15]
NRC-kutatás az Internet Hungaryn – Most letölthető!
Az Internet Hungary felkérésére végeztük el azt a kutatást, amelynek fókuszában az állt, hogyan néz ki a customer journey az elektronikai cikkek esetében: mi
ux
Nemsokára gyökeresen átalakítjuk NetPanelünket, de egyelőre a tervezési szakasz első lépéseinél tartunk. Ebben a folyamatban a UX kutatás, pontosabban a kezdetleges drótvázak és prototípusok segítségével