Ügyfélélmény a hazai nagyvállalatoknál

A Research and more Podcast 14. adása

Nemrég mutattuk be az eredményeit annak a hiánypótló kutatásnak, amelyet az NRC készített a Magyar Marketing Szövetség partnereként, és amelynek célja az volt, hogy képet kapjunk arról, milyen szerepe van az ügyfélélménynek a hazai nagyvállalatok működésében. Mit értenek ügyfélélmény alatt, milyen mérési módszereket használnak, és mekkora szerepük van ezeknek az információknak a döntéshozatalban? A kutatás eredményeiről és tanulságairól beszélgettünk.

Hallgasd meg! És ha tetszett, iratkozz fel csatornánkra a Youtube-on, a Spotify-on vagy az iTuneson!

 


A 14. adás (Ügyfélélmény) Spotifyon is hallgatható.

Korábbi NRC podcast adásaink:

Nyéri tervek a harmadik hullám végén (Spotify)
Változó tartalomfogyasztás: tévé és streaming (Spotify)
Trendek és kihívások a piackutatásban (Spotify)
Digitális pénzügyeink (Spotify)
E-kereskedelem, online vásárlás, NRC podcast (Spotify)

 

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

Nemrég mutattuk be az eredményeit annak a hiánypótló kutatásnak, amelyet az NRC készített a Magyar Marketing Szövetség partnereként, és amelynek célja az volt, hogy képet kapjunk arról, milyen szerepe van az ügyfélélménynek a hazai nagyvállalatok működésében. Mit értenek ügyfélélmény alatt, milyen mérési módszereket használnak, és mekkora szerepük van ezeknek az információknak a döntéshozatalban? A kutatás eredményeiről és tanulságairól beszélgettünk.

Hallgasd meg! És ha tetszett, iratkozz fel csatornánkra a Youtube-on, a Spotify-on vagy az iTuneson!

 


A 14. adás (Ügyfélélmény) Spotifyon is hallgatható.

Korábbi NRC podcast adásaink:

Nyéri tervek a harmadik hullám végén (Spotify)
Változó tartalomfogyasztás: tévé és streaming (Spotify)
Trendek és kihívások a piackutatásban (Spotify)
Digitális pénzügyeink (Spotify)
E-kereskedelem, online vásárlás, NRC podcast (Spotify)

 

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

Hallgasd meg:
Facebook
Twitter
LinkedIn
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
de_DEDE