Online kérdőívek, szoftverek és a szervezés
Online kérdőív
Kérdőívszerkesztő
Az NRC freQuest rendszerével gyorsan és könnyen készíthetők bonyolult kérdőívek is, programozói tudás nélkül.
Panelmenedzser
A netpanel szoftverrel a megbízók egyszerűen kezelhetik válaszadói közösségüket, jutalmazhatják résztvevőket és meghívókat is küldhetnek.
Qualitative organisation
Online kvalitatív rendszer
Az NRC a IPG szoftvert alkalmazza online kvalitatív kutatásaihoz, így fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok terén is.
Válaszadók szervezése
Az NRC qualipool szolgáltatása a válaszadók szervezése és ajándékozásán keresztül komplett válaszadó-szervezést kínál, támogatva ezzel az ügyfelek kvalitatív kutatásait.
Online kérdőív
Contact us with confidence
Híreink
Qualitative research and the digital world
We had a very good chat with Dr. Ádám Babocsay, psychologist and qualitative researcher: join us, listen to us! The new era of qualitative research: online conquest, COVID effects and
Chat trends, public expectations, business opportunities and a little chatGPT
We were a little sad by the end of the 26th episode, but it's worth listening to our latest NRC research & more on the chat usage habits of the general public,
Data, information and data visualisation: a conversation with Gyula Kovács
What is data? What is information and how can a data analyst develop? What are the typical analytical mistakes? We talked to data communication expert Gyula Kovács about these and many more, about data and the purpose of data.
The chair, parenting and the data problem: reliable and valid
Making a chair takes expertise, but a good chair can be made in as little as 1 week, even by a hobbyist. It is very easy to make sure that the chair is fit for purpose:
THERE'S ALWAYS MORE TO TALK ABOUT - chat programs
A chatprogramok szerves részét képezik a mindennapoknak A 18-65 év közötti hazai lakosság 90%-a használ valamilyen chatprogramot/applikációt, közel felük napi rendszerességgel chatel. A legaktívabb chathasználók a fiatalok:
Customer Experience and CX Trends 2023
Yesterday, I was invited by CXPA Hungary to give a presentation on customer experience trends and customer expectations in 2023, from which I prepared an article summarising international trends. For those who
The cost of living crisis, luxury cars and e-commerce
In NRC research&more's latest January edition, we talked about the living wage crisis, the growing consumption of luxury goods, the division of society and how our research and
88% Internet penetration in Hungary
The online world is undergoing significant changes that are affecting society and businesses. Internet penetration in Hungary was only 12% in 2000, but the
Market research interview with ChatGPT chatbot about research trends and the future
Out of sheer professional curiosity, I interviewed the newly launched ChatGPT chatbot about market research and the areas in which he thinks it can help market researchers
2022, we loved it - our subjective review of the year
NRC is a Hungarian-owned market research company, which is in the minority among Hungarian research companies, most of which are internationally "on their feet".
Market research trends and customer expectations 2023
A piackutatást is használó cégek jogos igénye, hogy gyorsabban kapjanak választ üzleti kérdéseikre, hogy a fejlesztéseik valós ügyféligényeket elégítsenek ki és a felhasznált kutatási adatok
Thank you
Boldog, békés, pihenésben és örömökben is gazdag karácsonyt és vidám új évet kívánunk minden barátunknak, partnerünknek, válaszadóinknak… egyszóval mindenkinek ❤️❤️❤️