
Panelmenedzser
Amennyiben a freQuest kérdőívszerkesztő rendszer bérlő vagy, úgy egyértelmű, hogy a netpanel panelmenedzser rendszer a legjobb választás az online kutatásban részt vevő tagok menedzselésére, legyen az egy ügyféllista, vagy egy válaszadói közösség.
A freQuest kérdőívszerkesztő rendszer integráltan működik együtt a netpanel panelmenedzser rendszerrel és így a kutatók egyszerűen és könnyen tudják biztosítani, hogy a kutatásaik reprezentatívak legyenek a kívánt célcsoportra.
A válaszadói élmény kulcsfontosságú a minőségi adatfelvétele esetén, ezért is van lehetőség arra, hogy a kutatásokhoz egyedi meghívókat készítsenek a felhasználók, pontokkal jutalmazzák a válaszadókat, nyereményjáték sorsolásokat folytathassanak, a válaszadói közösség honlapján minden válaszadónak egyedi belépő felülete legyen és akár még applikáción keresztül is elérhessék válaszadóikat. A rendszer fókuszában a válaszadói aktivitás növelés és a gyorsabb adatfelvételek biztosítása áll.
- Ajánlatkérés menedzsment
- kutatásmenedzsment
- regisztrációs folyamat
- komplex szűrési feltételek
- meghívó szerkesztés és sablonok
- email küldés
- regisztráltak menedzselése
- nyereményjátékok, sorsolások
- utalványok és ezek beváltása
- válaszadói honlap és egyedi user oldal
- applikáció (egyedi megrendelésre)
- CSR
- tartalomszerkesztő
- Power BI dashboard (egyedi megrendelésre) stb…
Panel applikáció: Az alapszolgáltatás mellett a felhasználók külön díjért saját panel applikációt is bérelhetnek, amely segítségével nemcsak emailen, de push üzenetek és appon belüli üzenetek segítségével is meghívhatják paneltagjaikat.
Napi villámkérdés: A nehezebb célcsoportok elérését segíti a villámkérdés megoldás, amely segítésével pár nap alatt egy-egy kérdésre választ adnak a paneltagok, így segítve a célzást az alacsony penetrációjú célcsoportoknál.
Ügyfélszolgálat: A paneltagok ügyfélszolgálati feladatait szolgáltatásként is bérbe vehetik a freQuest és a panelmenedzsert bérlő ügyfelek, így az ajándékok, sorsolások, pontok beváltását egy külön cég menedzseli és a kutatóknak csak a kutatásokra kell koncentrálnia.
A netpanel panelmenedzsment rendszer a frequest szolgáltatással együtt az egyik legjobb online adatfelvételt támogató rendszer a piacon, amely segítségéve nemcsak. költséget csökkent a vállalat, de a gyors adatfelvételi szolgáltatásokhoz is kiváló keretet biztosít ez a rendszer.
Kérjen ajánlatot vagy töltse le bemutatónak és ismerje meg részletesebben a szolgáltatást és az árakat.
Megoldásaink

Kutatásmenedzsment
A válaszadók minden egyes kérdőívkitöltéssel pontokat gyűjthetnek

Mintavétel
Egyszerűen és könnyen lehet beállítani mintákat és kvótafigyelés

Pontgyűjtés
Automatizált sorsolások és pontbeváltási modul segíti a munkát

Meghívók
Email sablonok és rendszerből történő meghívás email és push üzeneten keresztül

Adatbiztonság
Nagyvállalati igényeknek is megfelelő informatikai biztonság

Applikáció
Egyedi, cégreszabott appbérlési lehetőség a panelmenedzsment rendszer ügyfeleinek

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre
Legújabb cikkek

CX 2025: stratégiai újraélesztés vagy végleges háttérbe szorulás?
2024 a mesterséges intelligencia éve volt – a generatív MI körüli technológiai hype sok vállalatnál háttérbe szorította az ügyfélélmény fejlesztését. A fókusz a költséghatékonyságra és

Piackutató
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató kollégáját! Ha magadra ismertél, akkor várjuk jelentkezésed.

Kvalitatív kutatás újratöltve – a személyes beszélgetés és az AI szuperereje
Dr. Babocsay Ádám pszichológus, Eckert Péter, az NRC QualiPool medior kvalitatív specialistája, valamint Klenovszki János, az NRC alapítója és vezetője arról beszélgetnek, hogyan alakul át

Húsvéti szokásaink? Vannak még?
Közeledik a húsvét. Hogyan ünnepeljük a húsvétot? Mennyire igaz az, hogy vidéken még tartják magukat, de a városokból már kikoptak a hagyományok?