Media Hungary 2019 – Siófok

3 NRC előadás, 2 előadó és egy jó hangulatú konferencia

Az NRC mint minden évben most is exkluzív kutatási adatokat mutat be a Média Hungary konferencián 2019. május 7-8-án.

05. 07. szerda, 11:55
Zöld terem (Many Screens)
Hány napot szórakozom a nap 24 órájában?
(Kurucz Imre)

05. 07. szerda, 12:20
Lila terem (Televíziózás)
Mit csinálsz tévézés közben? Netán netezel is?
(Sági Ferenc)

05. 07. szerda, 18:20
Kék terem (Szórakoztató)
Kép-hang-közösség, szabadidő
(Kurucz Imre)

A konferencián találkozunk. 🙂

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
|||||||

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó

tableau vizualizáció|

NRC infografikák egy videóban

Az elmúlt években az NRC nagy hangsúlyt helyezett az adatvizualizációra, amelynek egyik outputja a publikus kutatásainkhoz készült infografikák. Úgy gondoltuk, hogy videóba rendezve is