Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma

Szeptember 28-án indul az NRC Fenntarthatóság Tracking kutatásának második hulláma

Az őszi hullámban a tavasszal vizsgált legfontosabb témakörök mellett új témák is szerepelnek, és a kérdőívet ügyfeleink is alakíthatják saját kérdésekkel. A saját kérdések elemzését kizárólag a kérdés megrendelőjének adjuk át.

Egy kérdés ára: 85 000 Ft + Áfa.

Az őszi hullám témái:

  • Fenntarthatósággal kapcsolatos ismeretek
    (ökológiai lábnyom, karbonsemlegesség)
  • Fenntarthatósági attitűdök
    (környezettudatosság, fogyasztás-csökkentés)
  • Vállalati, állami és egyéni felelősség
    (fogyasztói elvárások)
  • Hulladékgyűjtés
    (szelektív gyűjtés, zero waste, komposztálás)
  • Élelmiszerek és fenntarthatóság
    (választási szempontok, tájékozódás, csomagolás és címke szerepe)
  • Green mobilitás – ÚJ TÉMA!
    (elektromos hajtású járművek: vásárlási hajlandóság, hitelfelvétel)
  • Green home – ÚJ TÉMA!
    (napelem, energetikai korszerűsítés, zöld hitel)

További információ, az előző hullám megvásárlása, saját kérdések megrendelése ezen az oldalon.

fenntarthatóság


 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.