Indul az NRC Fenntarthatóság Tracking őszi hulláma

Szeptember 28-án indul az NRC Fenntarthatóság Tracking kutatásának második hulláma

Az őszi hullámban a tavasszal vizsgált legfontosabb témakörök mellett új témák is szerepelnek, és a kérdőívet ügyfeleink is alakíthatják saját kérdésekkel. A saját kérdések elemzését kizárólag a kérdés megrendelőjének adjuk át.

Egy kérdés ára: 85 000 Ft + Áfa.

Az őszi hullám témái:

  • Fenntarthatósággal kapcsolatos ismeretek
    (ökológiai lábnyom, karbonsemlegesség)
  • Fenntarthatósági attitűdök
    (környezettudatosság, fogyasztás-csökkentés)
  • Vállalati, állami és egyéni felelősség
    (fogyasztói elvárások)
  • Hulladékgyűjtés
    (szelektív gyűjtés, zero waste, komposztálás)
  • Élelmiszerek és fenntarthatóság
    (választási szempontok, tájékozódás, csomagolás és címke szerepe)
  • Green mobilitás – ÚJ TÉMA!
    (elektromos hajtású járművek: vásárlási hajlandóság, hitelfelvétel)
  • Green home – ÚJ TÉMA!
    (napelem, energetikai korszerűsítés, zöld hitel)

További információ, az előző hullám megvásárlása, saját kérdések megrendelése ezen az oldalon.

fenntarthatóság


 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

A karácsony a magyarok kedvenc ünnepe

A 18–59 éves magyar lakosság közel háromnegyede kedveli a karácsonyt, 54 százalékuk számára pedig ez a legkedvesebb a jeles alkalmak közül – messze megelőzve

|

Milyen célcsoportot kutathatunk online?

12 évvel ezelőtt, amikor először vettem részt online kutatási projektben, még teljesen egyértelmű volt a válasz. A lakosság kevesebb mint 10 százaléka – egy

Ismerjük Anonymust?

Az elmúlt hetek híradásaiban többször felbukkant az Anonymus csoport neve, többek között azért, mert magyarországi szárnyuk is felhívta magára a figyelmet néhány, nagy visszhangot

Interjú Sági Ferenccel és Ur Frigyessel

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Sági Ferenccel és Ur Frigyessel Sági Ferenc NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Minden jöhet, de a tavasz ne