Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya

Naprakész és hiánypótló adatok!
Elkészült, és megvásárolható az NRC Fenntarthatóság kutatásának friss tanulmánya több új – a tavaszi hullámban nem érintett – témával!

A tanulmány a primer kutatási adatokat számos, a témához kapcsolódó egyéb adatsorral színesíti, így átfogó és naprakész információt nyújt a magyar lakosság környezetvédelemmel és fenntarthatósággal kapcsolatos ismereteiről és attitűdjéről, valamint a vállalati, állami és egyéni felelősség kérdéséről.

Külön fejezetek foglalkoznak az élelmiszeriparban releváns fenntarthatósági kérdésekkel, továbbá azzal, hogy a fogyasztói döntéseket mennyire befolyásolja a zöld gondolkodás.

A vizsgált témaköröket az alábbi infografika foglalja össze.

Bővebb információ és a tanulmány megrendelése ezen az oldalon.

fenntarthatóság


 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Hatékonyak a non-spot hirdetések

Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.