Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya

Naprakész és hiánypótló adatok!
Elkészült, és megvásárolható az NRC Fenntarthatóság kutatásának friss tanulmánya több új – a tavaszi hullámban nem érintett – témával!

A tanulmány a primer kutatási adatokat számos, a témához kapcsolódó egyéb adatsorral színesíti, így átfogó és naprakész információt nyújt a magyar lakosság környezetvédelemmel és fenntarthatósággal kapcsolatos ismereteiről és attitűdjéről, valamint a vállalati, állami és egyéni felelősség kérdéséről.

Külön fejezetek foglalkoznak az élelmiszeriparban releváns fenntarthatósági kérdésekkel, továbbá azzal, hogy a fogyasztói döntéseket mennyire befolyásolja a zöld gondolkodás.

A vizsgált témaköröket az alábbi infografika foglalja össze.

Bővebb információ és a tanulmány megrendelése ezen az oldalon.

fenntarthatóság


 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Hatékonyak a non-spot hirdetések

Az NRC kutatásából kiderül, hogyan ítélik meg a tévénézők a non-spot hirdetéseket. Jobban kedveljük-e őket, mint a reklámszpotokat? Hatékonyak-e ezek a megjelenések?

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.