Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya

Naprakész és hiánypótló adatok!
Elkészült, és megvásárolható az NRC Fenntarthatóság kutatásának friss tanulmánya több új – a tavaszi hullámban nem érintett – témával!

A tanulmány a primer kutatási adatokat számos, a témához kapcsolódó egyéb adatsorral színesíti, így átfogó és naprakész információt nyújt a magyar lakosság környezetvédelemmel és fenntarthatósággal kapcsolatos ismereteiről és attitűdjéről, valamint a vállalati, állami és egyéni felelősség kérdéséről.

Külön fejezetek foglalkoznak az élelmiszeriparban releváns fenntarthatósági kérdésekkel, továbbá azzal, hogy a fogyasztói döntéseket mennyire befolyásolja a zöld gondolkodás.

A vizsgált témaköröket az alábbi infografika foglalja össze.

Bővebb információ és a tanulmány megrendelése ezen az oldalon.

fenntarthatóság


 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Hogyan tovább, internetpenetráció?

Úgy tűnik, mintha mostanában ismét hot topic lenne az internetpenetráció. Több helyről – ügyféltől, újságírótól – is kaptam kérdéseket azzal kapcsolatban, mi a helyzet

Nem mindegy, hogy mennyire okos

A mobilszolgáltatók, telefonüzletek kínálatában gyakorlatilag szinte már csak okostelefonokkal találkozhatunk, a „hagyományos” mobiltelefonok ideje tehát úgy tűnik, hogy lejárt, vagy legalábbis erőteljesen leáldozóban van.

Interjú Serfőző Lilivel és Torma Csillával

Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Serfőző Lilivel és Torma Csillával. Serfőző Lili NRC Marketingkutató, tanácsadó 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Alapvetően minden

Kütyükörkép 2013Q1

Ma már minden második hazai internetező mondhatja el magáról azt, hogy van valamilyen kütyüje. Míg 2013 első negyedévére az okostelefont birtoklók aránya elérte a