Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya

Naprakész és hiánypótló adatok!
Elkészült, és megvásárolható az NRC Fenntarthatóság kutatásának friss tanulmánya több új – a tavaszi hullámban nem érintett – témával!

A tanulmány a primer kutatási adatokat számos, a témához kapcsolódó egyéb adatsorral színesíti, így átfogó és naprakész információt nyújt a magyar lakosság környezetvédelemmel és fenntarthatósággal kapcsolatos ismereteiről és attitűdjéről, valamint a vállalati, állami és egyéni felelősség kérdéséről.

Külön fejezetek foglalkoznak az élelmiszeriparban releváns fenntarthatósági kérdésekkel, továbbá azzal, hogy a fogyasztói döntéseket mennyire befolyásolja a zöld gondolkodás.

A vizsgált témaköröket az alábbi infografika foglalja össze.

Bővebb információ és a tanulmány megrendelése ezen az oldalon.

fenntarthatóság


 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Állást kereső netezők – Helyükre kerülnek?

Az immár másfél éve szirmot bontott világgazdasági válság egyik, egyszeri emberek számára legérzékenyebb leképeződése az álláslehetőségek beszűkülése, és sok esetben a jelenlegi munkahelyük vagy

Szülői értekezlet

Böngészés tematikus portálokon, szakértői blogok olvasgatása, hozzászólás online fórumokon, csevegés közösségi oldalakon – néhány olyan tevékenység, amely jellemző kisgyermekes anyákra az interneten. Az NRC

Elit társaság – 50 felettiek az interneten

Az internetet – a használók demográfiai profilja miatt – a kezdetektől fogva fiatalos médiumnak nevezik, és bár az internetpenetráció növekedésével az idősebb generációk is