Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya

Naprakész és hiánypótló adatok!
Elkészült, és megvásárolható az NRC Fenntarthatóság kutatásának friss tanulmánya több új – a tavaszi hullámban nem érintett – témával!

A tanulmány a primer kutatási adatokat számos, a témához kapcsolódó egyéb adatsorral színesíti, így átfogó és naprakész információt nyújt a magyar lakosság környezetvédelemmel és fenntarthatósággal kapcsolatos ismereteiről és attitűdjéről, valamint a vállalati, állami és egyéni felelősség kérdéséről.

Külön fejezetek foglalkoznak az élelmiszeriparban releváns fenntarthatósági kérdésekkel, továbbá azzal, hogy a fogyasztói döntéseket mennyire befolyásolja a zöld gondolkodás.

A vizsgált témaköröket az alábbi infografika foglalja össze.

Bővebb információ és a tanulmány megrendelése ezen az oldalon.

fenntarthatóság


 

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Vásárlás az interneten 2007

Napjainkban az internetet nem pusztán szórakozásra használjuk, hanem egyre nagyobb jelentősége van az internet hasznos funkcióinak is. Rohanó világunkban mindannyian igyekszünk a lehető leggyorsabb

|

Tudatos vásárlók az internetezők

Tíz internetezőből kilenc használja a világhálót arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az adott termékről, szolgáltatásról, összehasonlítsa a különböző gyártók, forgalmazók kínálatát, és ez alapján

Védjük meg stratégiai cégeinket

Az NRC Piackutató Kft. reprezentatív kutatásából kiderül, hogy a magyar 18-45 év közötti, AB státuszú és gépjárművel rendelkező lakosság túlnyomó többsége, 85 százaléka nem

Bízunk a közösségi oldalakban

Közösségi média kutatás Az internetezők 90 százaléka rendszeresen látogat közösségi oldalakat, és többségük személyes adatait is közzéteszi adatlapján. Az NRC Piackutató felmérése szerint a