Online blogkutatás
Az online blogkutatást akkor érdemes alkalmazni, amikor a vállalatok kíváncsiak a fogyasztók mélyebb és részletes véleményére, érzéseire és tapasztalataira. Ez a módszer kiválóan alkalmas arra, hogy a vállalatok betekintést nyerjenek a fogyasztók hosszabb távú véleményalkotási és használati tapasztalataiba.
Az NRC online blogkutatását akkor érdemes választani, ha a vállalatok számára fontos a hosszabb távú felhasználói tapasztalatok megértése, például új termékek vagy szolgáltatások tesztelése során. Ez a módszer különösen értékes az olyan termékek esetében, melyek használati élménye idővel változhat.
- Termékhasználati tapasztalatok: Megértheti, hogyan használják a fogyasztók a terméket hosszú távon, milyen problémákkal, előnyökkel találkoznak.
- Felhasználói elégedettség: A vállalat képet kaphat arról, hogy a fogyasztók mennyire elégedettek a termékkel, szolgáltatással.
- Termékfejlesztési javaslatok: A vállalat megismerheti, hogy a fogyasztók milyen továbbfejlesztéseket, változtatásokat szeretnének a termékben látni.
- Naplózási feladatok: A résztvevők rendszeresen jegyzetelhetnek tapasztalataikról, észrevételeikről a termék használata során egy zárt online blogfelületen vagy a részükre kiküldött kérdőívben.
- Nyitott kérdések: A résztvevők szabadon oszthatják meg tapasztalataikat, gondolataikat a termékről, szolgáltatásról.
- Vlog és Fotók: saját magukkal interjúkat készíthetnek, fotózhat és ezeket feltölthetik a zárt blog rendszerükben.
Egy távközlési cég, amely új otthoni set-top boxot szeretne tesztelni, az NRC online blogkutatási módszerét alkalmazhatja. A cég kiválaszt néhány fogyasztót, akiknek otthonába eljuttatja a teszt eszközöket. A fogyasztók naplózhatják használati tapasztalataikat, visszajelzéseiket az eszközről egy online blogon, ami lehetővé teszi a cég számára, hogy valós időben nyomon kövesse és elemezze az adatokat.
Az NRC online blogkutatásának használata elősegíti a vállalatok számára a felhasználói tapasztalatok mélyebb és hosszú távú megértését. A vállalatok a termékeikkel, szolgáltatásaikkal kapcsolatos közvetlen visszajelzéseket kaphatnak, amelyek segíthetnek a termékfejlesztésben, a felhasználói elégedettség növelésében és az ügyfélkapcsolatok javításában.
Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek
Data Processing, adatmenedzser
2024.12.12.
Nincs hozzászólás
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi adatmenedzsment, Data Processing pozícióra tapasztalattal rendelkező új munkatársát. Feladatok Elvárások Akkor jelentkezz, ha Előnyt jelent Előnyt jelenthet,
A piackutatás új korszaka a Mesterséges Intelligenciával
2024.11.28.
Nincs hozzászólás
Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a piackutatást. Gyorsabb elemzés, költséghatékonyság és mélyebb megértés az adatok világában.
Molnár Zoltán – A szelektív hulladékgyűjtés: hol tartunk?
2024.11.27.
Nincs hozzászólás
A szelektív hulladékgyűjtés nem csak környezeti, hanem gazdasági érdek. Tudj meg többet arról, hogy áll a lakosság a kérdéshez.
Rab Árpád – Sági Ferenc: Élet 3.0 – Elveszi-e munkádat a mesterséges intelligencia?
2024.11.06.
Nincs hozzászólás
Rab Árpád és Sági Ferenc elemzik, hogyan formálhatja át a mesterséges intelligencia a munkaerőpiacot és a technológiai jövőt.