Mélyinterjú
A mélyinterjús kutatás akkor érdemes alkalmazni, amikor a vállalatok mélyebb betekintést szeretnének kapni a fogyasztói magatartásba, döntéshozatali folyamatokba, érzéseikbe, attitűdjeikbe vagy motivációikba. Ezen belül is, amikor a kérdések bonyolultabbak, vagy a válaszokban a minőség, a részletes információ fontosabb a mennyiségnél.
Amikor a vállalatok a kvantitatív adatgyűjtés korlátait szeretnék meghaladni és a ‘miért’ és ‘hogyan’ kérdésekre keresnek választ. Az NRC mélyinterjús kutatásának erőssége a mélyebb és személyesebb megértés biztosítása, mely az emberek cselekvéseinek, gondolkodásmódjának és érzéseinek megértését támogatja.
- Fogyasztói motivációk és attitűdök: Megérti, mi motiválja a fogyasztókat bizonyos termékek vagy szolgáltatások iránt, hogyan alakulnak ki és változnak az attitűdjeik.
- Vásárlói út elemzése: Felismeri, hogy a vásárlók hogyan élik meg a vásárlási folyamatot, milyen lépéseken mennek keresztül, melyik ponton merülnek fel nehézségek.
- Termék vagy szolgáltatás értékelése: Megtudja, hogy a fogyasztók hogyan értékelik a terméket vagy szolgáltatást, milyen pozitív és negatív élményekkel gazdagodtak.
- Nyitott kérdések: A résztvevő szabadon fejezheti ki gondolatait, érzéseit és tapasztalatait.
- Projektív technikák: Az embereknek gyakran nehezükre esik közvetlenül beszélni érzéseikről vagy véleményeikről, ezekben az esetekben a projektív technikák segítségével kerülhetnek a felszínre az alapvető érzések és gondolatok.
- Online mélyinterjúk: Voice, video vagy éppen chat módszert alkalmazva tudunk különböző megoldásokat szállítani az otthoni termékteszteléstől kezdve, egészen az időben hosszan tartó interjúkig és a mobiletnográfiai módszerekig bezárólag.
Például egy bank, amely új digitális banki szolgáltatást tervez bevezetni, mélyinterjús kutatást rendelhet az NRC-től. A kutatás során a bank potenciális ügyfeleivel készít mélyinterjúkat, hogy megértse igényeiket, elvárásaikat és félelmeiket az új digitális szolgáltatás bevezetésével kapcsolatban. Az interjúk során felmerülő értékes információkat felhasználva a bank finomíthatja a szolgáltatását, hogy az a lehető legjobban megfeleljen az ügyfelek igényeinek.
Az NRC mélyinterjús módszere lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy mélyebben megértsék ügyfeleik gondolkodásmódját, motivációit és érzéseit. Ez a fajta megértés lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy hatékonyabban kommunikáljanak ügyfeleikkel, jobban kielégítsék igényeiket és növeljék ügyfélértéküket.
Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek
Data Processing, adatmenedzser
2024.12.12.
Nincs hozzászólás
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi adatmenedzsment, Data Processing pozícióra tapasztalattal rendelkező új munkatársát. Feladatok Elvárások Akkor jelentkezz, ha Előnyt jelent Előnyt jelenthet,
A piackutatás új korszaka a Mesterséges Intelligenciával
2024.11.28.
Nincs hozzászólás
Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a piackutatást. Gyorsabb elemzés, költséghatékonyság és mélyebb megértés az adatok világában.
Molnár Zoltán – A szelektív hulladékgyűjtés: hol tartunk?
2024.11.27.
Nincs hozzászólás
A szelektív hulladékgyűjtés nem csak környezeti, hanem gazdasági érdek. Tudj meg többet arról, hogy áll a lakosság a kérdéshez.
Rab Árpád – Sági Ferenc: Élet 3.0 – Elveszi-e munkádat a mesterséges intelligencia?
2024.11.06.
Nincs hozzászólás
Rab Árpád és Sági Ferenc elemzik, hogyan formálhatja át a mesterséges intelligencia a munkaerőpiacot és a technológiai jövőt.