A Research and more Podcast 9. adása (2020.03.02.)
Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája.
Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.
Ecoutez-le ! Et si vous l'aimez, abonnez-vous à notre chaîne sur Youtube, Spotify ou iTunes !
A 9. adás (ExperienceConra hangolva) Spotifyon is hallgatható.
Nos précédents podcasts sur le CNR:
Fókuszban a freelancerek (Spotify)
Tendances et défis dans les études de marché (Spotify)
Nos finances numériques (Spotify)
E-commerce, achats en ligne, NRC podcast (Spotify)