Hírek

FÓKUSZCSOPORT CHAT VS VOICE
Chat alapú és voice alapú fókuszcsoportok összevetése: jellemzők, előnyök-hátrányok, különbségek | online kvalitatív kutatások az NRC-nél.

Oktatási célokra ingyenes IMR használatot biztosít az NRC – Instant Marketing Research közlemény
Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.

TARGET NOW – VILLÁMGYORS KUTATÁSI SZOLGÁLTATÁS
Startol a tarGet now 2020. márciusától: a Netpanel-Kantar Hoffmann közös szupergyors kutatási megoldásával eredmények akár 3 napon belül!

KÉRDŐÍV – RESZPONZÍVAN: 10 TANÁCS MOBILOS KÉRDEZÉSHEZ
Kérdőív reszponzívan: 10 tanács az NRC-től mobilos kérdezéskhez: manapság a kérdőívet elkezdők közel kétharmada mobilról érkezik!

EVOLUTION KONFERENCIA: HÁROM NRC ELŐADÁS
Az NRC évről évre képviselteti magát az Evolution Konferencián, idén is érdekes témával jelentkezünk a rangos szakmai eseményen.

SOCIAL MEDIA KONFERENCIA 2020: Kurucz Imre előadása
Az NRC idei témája a Social Media 2020 Konferencián: Az X, az Y és a Z generáció social media fogyasztási szokásai (Kurucz Imre előadása)

Facial Recognition Software validációs kutatások
Facial Recognition Software validációs kutatások: beszámoló a szoftver kvalitatív és kvantitatív tesztelésére szolgáló kutatásokról.

EZ A REKLÁMFILM MINDEN KOROSZTÁLYNAK TETSZETT
Spotlight reklámteszt az NRC-től videós elemzéssel: A Locomotiv GT 1975-ös albumán megjelent és mindenki által ismert és szeretett „Neked írom a dalt’ című szám a Zwack Unicum-nak készített reklámfilmben is kiválóan szerepelt.

ÉRTÉKESÍTÉSI TRENDEK 2020 KONFERENCIA – Letölthető NRC prezentáció!
Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatójának előadása a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara és Piac és Profit Konferenciaközpont szervezésében tartott eseményen 2020. január 16-án.

Facial Recognition Software projektbeszámoló
Az NRC által kifejlesztett Facial recognition Software az egész reklámszakma számára hasznot hajthat. Segítéségével pontosabban detektálhatják, milyen érzelmi és tudatos reakciókat váltott ki az általuk készített reklámfilm vagy kreatív anyag.

Instant Marketing Research projektbeszámoló
Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.

Egyetemi oktatás és kutatás az NRC támogatásával
Az NRC Kft. az Instant Marketing Research online kutatási szoftvert egyetemeknek oktatási célokra ingyenesen bocsájtja rendelkezésre. Rugalmas platform online kvalitatív kutatásokhoz.

FÓKUSZCSOPORT CHAT VS VOICE
Chat alapú és voice alapú fókuszcsoportok összevetése: jellemzők, előnyök-hátrányok, különbségek | online kvalitatív kutatások az NRC-nél.

Oktatási célokra ingyenes IMR használatot biztosít az NRC – Instant Marketing Research közlemény
Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.

TARGET NOW – VILLÁMGYORS KUTATÁSI SZOLGÁLTATÁS
Startol a tarGet now 2020. márciusától: a Netpanel-Kantar Hoffmann közös szupergyors kutatási megoldásával eredmények akár 3 napon belül!

KÉRDŐÍV – RESZPONZÍVAN: 10 TANÁCS MOBILOS KÉRDEZÉSHEZ
Kérdőív reszponzívan: 10 tanács az NRC-től mobilos kérdezéskhez: manapság a kérdőívet elkezdők közel kétharmada mobilról érkezik!

EVOLUTION KONFERENCIA: HÁROM NRC ELŐADÁS
Az NRC évről évre képviselteti magát az Evolution Konferencián, idén is érdekes témával jelentkezünk a rangos szakmai eseményen.

SOCIAL MEDIA KONFERENCIA 2020: Kurucz Imre előadása
Az NRC idei témája a Social Media 2020 Konferencián: Az X, az Y és a Z generáció social media fogyasztási szokásai (Kurucz Imre előadása)

Facial Recognition Software validációs kutatások
Facial Recognition Software validációs kutatások: beszámoló a szoftver kvalitatív és kvantitatív tesztelésére szolgáló kutatásokról.

EZ A REKLÁMFILM MINDEN KOROSZTÁLYNAK TETSZETT
Spotlight reklámteszt az NRC-től videós elemzéssel: A Locomotiv GT 1975-ös albumán megjelent és mindenki által ismert és szeretett „Neked írom a dalt’ című szám a Zwack Unicum-nak készített reklámfilmben is kiválóan szerepelt.

ÉRTÉKESÍTÉSI TRENDEK 2020 KONFERENCIA – Letölthető NRC prezentáció!
Kurucz Imre, az NRC kutatási igazgatójának előadása a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara és Piac és Profit Konferenciaközpont szervezésében tartott eseményen 2020. január 16-án.

Facial Recognition Software projektbeszámoló
Az NRC által kifejlesztett Facial recognition Software az egész reklámszakma számára hasznot hajthat. Segítéségével pontosabban detektálhatják, milyen érzelmi és tudatos reakciókat váltott ki az általuk készített reklámfilm vagy kreatív anyag.

Instant Marketing Research projektbeszámoló
Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.

Egyetemi oktatás és kutatás az NRC támogatásával
Az NRC Kft. az Instant Marketing Research online kutatási szoftvert egyetemeknek oktatási célokra ingyenesen bocsájtja rendelkezésre. Rugalmas platform online kvalitatív kutatásokhoz.
További cikkeink

Egy ágyban a robotoddal

A képernyők uralma: hogyan hódít az audiovizuális tartalom 2025-ben?

Hogyan védjük vagy nem védjük az online térben az adatainkat? Adatbiztonság a mindennapokban.

CX 2025: stratégiai újraélesztés vagy végleges háttérbe szorulás?

Piackutató


Húsvéti szokásaink? Vannak még?

E-kereskedelem trendek 2025: A piac újrarendeződése és a hazai webshopok kihívásai

Spájzolás vagy költés? Befektetés vagy haláltánc?

Van, aki forrón szereti? – A lakosság megélése a 2024-es nyári hőmérséklet kapcsán

Adatvizualizáció, Python, szerelem

Piackutatási trendek 2025: társadalmi és technológiai trendek, amelyek hatással vannak a világunkra
Letölthető infografikák

Válogass az NRC letölthető infografikák között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.