Hírek

Mi fán terem a service designer és a facilitátor Magyarországon?
Csernátony Fannival és Barna Mátéval a MOME oktatóival és hamarosan induló Service Design egyetemi képzés vezetőivel beszélgetve jártuk körbe Service Designnal kapcsolatos legtöbbször elhangzó kérdéseket:

Felpörögtek az események – adatok és kérdések az OpenAI–ról
Csak egy újabb hype? Van már abban tapasztalatunk, sőt, az NRC-nél külön figyelünk rá, hogy az egyre gyorsabban felbukkanó, az életünkre is ható technológiai változásokat azonnal

Kvalitatív kutatások és a digitális világ
Egy nagyon jót beszélgettünk Dr. Babocsay Ádám pszichológussal, kvalitatív kutatási szakemberrel: Tartsatok velünk, hallgassatok ránk! A kvalitatív kutatások új korszaka: Online térhódítás, COVID hatások és

Chat trendek, lakossági elvárások, vállalati lehetőségek és egy kis chatGPT
A 26. adás végére ugyan elszomorodtunk egy kicsit, de azért érdemes meghallgatni a legújabb NRC research & more adásunkat, ahol a lakossági chat használati szokásokról,

Adat, információ és adatvizualizáció: Beszélgetés Kovács Gyula szakértővel
Mi az adat? Mi az információ és hogyan tud fejlődni egy adatelemző? Mik a tipikus elemzői hibák? Ezekről és még sok egyébről is beszélgettünk Kovács Gyula adatkommunikációs szakértővel az adatokról és az adatok céljáról.

A szék, a gyereknevelés és az adatok problémája: megbízható és érvényes
Egy szék létrehozása szaktudást igényel, de egy jó széket akár 1 hét alatt is elkészíthetünk, még hobbiasztalosként is. A szék használati alkalmasságáról nagyon könnyen meggyőződhetünk:

MINDIG VAN MIRŐL BESZÉLNI – chatprogramok
A chatprogramok szerves részét képezik a mindennapoknak A 18-65 év közötti hazai lakosság 90%-a használ valamilyen chatprogramot/applikációt, közel felük napi rendszerességgel chatel. A legaktívabb chathasználók a fiatalok:

Ügyfélélmény és CX trendek 2023
Tegnap a CXPA Hungary felkérésére egy előadást tartottam a 2023 ügyfélélmény trendekről és a hazai lakosság ügyfélelvárásairól, amelyből készítettem a nemzetközi trendeket összefoglaló cikket. Akik

Megélhetési válság, luxus autók és az e-kereskedelem
Az NRC research&more legújabb, januári adásában a megélhetési válságról, a luxus cikkek növekvő fogyasztásáról, a társadalom kettészakadásáról és arról beszélgettünk, hogy a kutatásaink és az

88% az internetpenetráció Magyarországon
Az online világ jelentős változásokon megy keresztül, melyek hatással vannak a társadalomra és a vállalatokra. Az internetpenetráció Magyarországon 2000-ben még csak 12% volt, azonban a

Piackutatási interjú a ChatGPT chatbottal a kutatási trendekről és a jövőről
Puszta szakmai kíváncsiságból készítettem egy interjút a köztudatba most berobbant ChatGPT chatbottal a piackutatásról és arról, hogy szerinte milyen területeken tudja majd segíteni a piackutatók

2022, mi így szerettünk – szubjektív évértékelőnk
Az NRC egy magyar tulajdonú piackutató cég, amely kisebbségben van a magyarországi kutató cégek között, amelyek nagyrésze nemzetközi „lábakon áll”. 2022 számunkra azért is meghatározó

Mi fán terem a service designer és a facilitátor Magyarországon?
Csernátony Fannival és Barna Mátéval a MOME oktatóival és hamarosan induló Service Design egyetemi képzés vezetőivel beszélgetve jártuk körbe Service Designnal kapcsolatos legtöbbször elhangzó kérdéseket:

Felpörögtek az események – adatok és kérdések az OpenAI–ról
Csak egy újabb hype? Van már abban tapasztalatunk, sőt, az NRC-nél külön figyelünk rá, hogy az egyre gyorsabban felbukkanó, az életünkre is ható technológiai változásokat azonnal

Kvalitatív kutatások és a digitális világ
Egy nagyon jót beszélgettünk Dr. Babocsay Ádám pszichológussal, kvalitatív kutatási szakemberrel: Tartsatok velünk, hallgassatok ránk! A kvalitatív kutatások új korszaka: Online térhódítás, COVID hatások és

Chat trendek, lakossági elvárások, vállalati lehetőségek és egy kis chatGPT
A 26. adás végére ugyan elszomorodtunk egy kicsit, de azért érdemes meghallgatni a legújabb NRC research & more adásunkat, ahol a lakossági chat használati szokásokról,

Adat, információ és adatvizualizáció: Beszélgetés Kovács Gyula szakértővel
Mi az adat? Mi az információ és hogyan tud fejlődni egy adatelemző? Mik a tipikus elemzői hibák? Ezekről és még sok egyébről is beszélgettünk Kovács Gyula adatkommunikációs szakértővel az adatokról és az adatok céljáról.

A szék, a gyereknevelés és az adatok problémája: megbízható és érvényes
Egy szék létrehozása szaktudást igényel, de egy jó széket akár 1 hét alatt is elkészíthetünk, még hobbiasztalosként is. A szék használati alkalmasságáról nagyon könnyen meggyőződhetünk:

MINDIG VAN MIRŐL BESZÉLNI – chatprogramok
A chatprogramok szerves részét képezik a mindennapoknak A 18-65 év közötti hazai lakosság 90%-a használ valamilyen chatprogramot/applikációt, közel felük napi rendszerességgel chatel. A legaktívabb chathasználók a fiatalok:

Ügyfélélmény és CX trendek 2023
Tegnap a CXPA Hungary felkérésére egy előadást tartottam a 2023 ügyfélélmény trendekről és a hazai lakosság ügyfélelvárásairól, amelyből készítettem a nemzetközi trendeket összefoglaló cikket. Akik

Megélhetési válság, luxus autók és az e-kereskedelem
Az NRC research&more legújabb, januári adásában a megélhetési válságról, a luxus cikkek növekvő fogyasztásáról, a társadalom kettészakadásáról és arról beszélgettünk, hogy a kutatásaink és az

88% az internetpenetráció Magyarországon
Az online világ jelentős változásokon megy keresztül, melyek hatással vannak a társadalomra és a vállalatokra. Az internetpenetráció Magyarországon 2000-ben még csak 12% volt, azonban a

Piackutatási interjú a ChatGPT chatbottal a kutatási trendekről és a jövőről
Puszta szakmai kíváncsiságból készítettem egy interjút a köztudatba most berobbant ChatGPT chatbottal a piackutatásról és arról, hogy szerinte milyen területeken tudja majd segíteni a piackutatók

2022, mi így szerettünk – szubjektív évértékelőnk
Az NRC egy magyar tulajdonú piackutató cég, amely kisebbségben van a magyarországi kutató cégek között, amelyek nagyrésze nemzetközi „lábakon áll”. 2022 számunkra azért is meghatározó
További cikkeink

Most jöttem a KSH-ból: a minőségi piackutatás

Az omnibusz szerepe és előnye a piackutatásban

AI és lakosság – mi történt a nyáron?

Ügyfélélmény: bevált receptek a profitnöveléshez

Az életkor csak egy szám?

Magyar Podcast trendek 2023-ban

Pszichológus helyett AI?

Stresszesek vagyunk, de igyekszünk jól levezetni

Innováció és Megbízhatóság: megújult az NRC piackutató cég honlapja

AI hatása a piackutatási piacra

VÁLTOZÁS! Beszélgetés az NRC Client Summit 2023-as előadásairól

Kutatás a lakás-takarékpénztárakról 2023
Letölthető infografikák
