Aktívak a magyar Facebook-használók

nrc-marketingkutato
A rendszeresen internetező magyarok csupán egytizede nem regisztrált soha a Facebookra, négyötödük legalább hetente, kétharmaduk pedig minden nap látogatja, használja a legnagyobb közösségi oldalt.

Az Facebook kutatás kapcsolódó infografikája itt érhető el.

A Facebook leginkább a kapcsolattartásban elengedhetetlen platform: a használók 80 százaléka igen fontos szerepet tulajdonít neki abban, hogy barátaival, ismerőseivel kommunikálni tudjon. Több mint felük a tájékozódásban, információszerzésben is meghatározónak érzi, a szórakozásban, játékban ellenben csak egynegyedük tartja fontosnak. A Facebook-júzerek persze nem csak gyakran látogatják a közösségi hálózatot, hanem ha már ott vannak, aktívan részt is vesznek annak életében. Az NRC februári kutatását megelőző egy hétben a 76 százalékuk küldött üzenetet, 31 százaléka posztolt ki saját gondolatot, élményt, 32 százaléka töltött fel fotót, és 9 százaléka osztotta meg éppen aktuális tartózkodási helyét. Idegen tartalmak megosztásában is sokan jeleskedtek: minden második Facebook-használó osztott meg valamilyen internetes hírt, és minden negyedik osztott meg videót. Játékkal 28 százalék ütötte el az időt, mások posztjaihoz, fotóihoz 57 százalék írt kommentet, valamilyen eseményhez pedig 24 százalék csatlakozott egy hét leforgása alatt.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.

2020. év végén sikeresen zárul a Facial Recognition Software fejlesztése

Az NRC által 2018-2020 között fejlesztett szoftver segítéségével pontosabban detektálhatjuk, milyen érzelmi és tudatos reakciókat váltott ki az általuk készített reklámfilm vagy kreatív anyag. De hogyan is működik ez és mik a 2020-as év újdonságai a fejlesztésben? Erről szól összegzésünk.