Aktívak a magyar Facebook-használók

nrc-marketingkutato
A rendszeresen internetező magyarok csupán egytizede nem regisztrált soha a Facebookra, négyötödük legalább hetente, kétharmaduk pedig minden nap látogatja, használja a legnagyobb közösségi oldalt.

Az Facebook kutatás kapcsolódó infografikája itt érhető el.

A Facebook leginkább a kapcsolattartásban elengedhetetlen platform: a használók 80 százaléka igen fontos szerepet tulajdonít neki abban, hogy barátaival, ismerőseivel kommunikálni tudjon. Több mint felük a tájékozódásban, információszerzésben is meghatározónak érzi, a szórakozásban, játékban ellenben csak egynegyedük tartja fontosnak. A Facebook-júzerek persze nem csak gyakran látogatják a közösségi hálózatot, hanem ha már ott vannak, aktívan részt is vesznek annak életében. Az NRC februári kutatását megelőző egy hétben a 76 százalékuk küldött üzenetet, 31 százaléka posztolt ki saját gondolatot, élményt, 32 százaléka töltött fel fotót, és 9 százaléka osztotta meg éppen aktuális tartózkodási helyét. Idegen tartalmak megosztásában is sokan jeleskedtek: minden második Facebook-használó osztott meg valamilyen internetes hírt, és minden negyedik osztott meg videót. Játékkal 28 százalék ütötte el az időt, mások posztjaihoz, fotóihoz 57 százalék írt kommentet, valamilyen eseményhez pedig 24 százalék csatlakozott egy hét leforgása alatt.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
||||||||||

Okostelefon-választási előrejelzés

„Ha legközelebb okostelefont veszek, olyat választok, ami kedvező áron elérhető és nagy kijelzője van; emellett fontos, hogy nagy legyen a memóriája (vagy legalább bővíthető),

||

PMSZ: Átrendeződni látszik a hazai kutatási piac

Magyarországon közel 5%-os gyarapodás figyelhető meg, míg a legutóbbi ESOMAR Global Market Research tanulmány szerint a piackutatási iparág 2014-ben világszinten 0,1%-kal, 43 milliárd dollárra nőtt

"Tanítsuk meg az üzletet kérdezni…"

„…a többit megoldja a kutatás.” Bábel-Szücs Szilvia a Tesco Vásárlói Élmény Menedzserével, Szőcs Andrással beszélgetett. Az interjú a 2014. téli Marketingkutató magazinban jelent meg.

||

Így használjuk kisképernyős eszközeinket III.

Hanghívás és üzenet interneten keresztül Az okostelefonok lehetővé teszik, hogy a hagyományos hanghívások és SMS-ek helyett az interneten keresztül telefonáljunk, és küldjünk üzeneteket. Ez