Oktatási célokra ingyenes IMR használatot biztosít az NRC – Instant Marketing Research közlemény

Instant Market Research


Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben.

Ingyenes oktatási célú használat egyetemeknek

Az Instant Marketing Research egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára nemcsak a marketingkutatással és piackutatással foglalkozó vállalatok részére, hanem a felsőoktatási intézmények, egyetemek részére is.

Az Instant Marketing Research szoftver az egyetemek és felsőoktatási intézmények számára oktatási célra ingyenesen használható. 

Szuper gyors

Az Instant Market Research szoftver segítségével pillanatok alatt hozhat létre online fókuszcsoportot, blogot, fórumot, mélyinterjút vagy indíthat mobiletnográfiai kutatást.

Projektív technológia

Az IMR-be épített kvalitatív projektív módszerek segítségével játékos módon kaphat gyors insightokat, értheti meg a vásárlók gondolkodását, a döntéseiket befolyásoló okokat.

Professzionális outputok

Az IMR kutatás közben jelölheti a legjobb válaszokat, saját kommenteket írhat. A projektív technikák eredményeit az IMR dashboardra kimentheti így a tanulmány írása hihetetlen egyszerűvé válik.

Eszközök: öt fajta kvlaitatív módszer közül választhat

Speed Session / online fókuszcsoport

  • chat alapú beszélgetések, projektív játékok, flag és kommentezés

Chatspace /online fórum, bulletin board

  • dinamikusan változtatható tematika, automatizált meghívó kiküldés, Infografika készítő modul

Research on Go / online blog

  • egyedi, zárt blogolási lehetőség, online naplózási módszer, videó és kép feltöltési lehetőség

Face to Surface / online mélyinterjú

  • egyéni és páros mélyinterjúk, akár több napos interjúzás, azonnali output az ügyfélnek

Mobiletnográfia / rapid etnoghraphy

  • helyfüggetlen etnográfiai módszer, applikációs helymeghatározás, videó interjúk, fotó feltöltés

Games / kvalitatív projektív technikák

  • projektív kvalitatív technikák, játékos insights gyűjtés, villámgyors dashboard riport

Instant Market Research
IMR szoftver online kutatásokhoz: használatát oktatási célra egyetemeknek ingyenesen biztosítja az NRC

5 ok amiért az IMR a legjobb választás
  • Öt fajta kvalitatív módszer közült választhat
  • Egyszerű, intuitív rendszerhasználat
  • Azonnali outputok és riport dashboardok
  • Egyedi email meghívó rendszer
  • Olcsó rendszerhasználati díj

Platformfüggetlen és applikáció is van hozzá
  • Az Intant Marketing Research rendszer kialakítása platformfüggetlen: a reszponzív megjelenés mellett külön IMR applikáció is kifejlesztésre került.
  • Az app megkönnyíti a használatot, hiszen az ügyfelek, válaszadók bármilyen kisképernyős eszköz, okostelefon vagy tablet segítségével is bekapcsolódhatnak a projektekbe.
  • Az IMR applikáció minden nagyobb operációs rendszeren, minden okoseszközön futtatható. A szoftver és az elkészült Instant Market Research honlap is több nyelven használható. 

Insight Marketing Research platform – további információk

Az egyetemek az alábbi rövid regisztráció segítségével tudnak érdeklődni az IMR online piackutatási szoftver oktatási célú ingyenes használatával kapcsolatosan:

Részletes információ: https://nrc.hu/imr/

Nyilatkozat:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

A karácsony a magyarok kedvenc ünnepe

A 18–59 éves magyar lakosság közel háromnegyede kedveli a karácsonyt, 54 százalékuk számára pedig ez a legkedvesebb a jeles alkalmak közül – messze megelőzve

|

Milyen célcsoportot kutathatunk online?

12 évvel ezelőtt, amikor először vettem részt online kutatási projektben, még teljesen egyértelmű volt a válasz. A lakosság kevesebb mint 10 százaléka – egy

Ismerjük Anonymust?

Az elmúlt hetek híradásaiban többször felbukkant az Anonymus csoport neve, többek között azért, mert magyarországi szárnyuk is felhívta magára a figyelmet néhány, nagy visszhangot

Interjú Sági Ferenccel és Ur Frigyessel

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Sági Ferenccel és Ur Frigyessel Sági Ferenc NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Minden jöhet, de a tavasz ne